Gå til innhold

Axinija :) (håper det var rett haha)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på du, jeg tror jeg skrev nicket ditt feil, men iom at du nå leser disse ordene har jeg alikevel klart å lure deg inn hit :P

Hvordan er det med deg da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du skrev faktisk nicket helt korrekt (uff, vet det er at vanskelig navn)..

Går bra her....Guttungen på 5 er hjemme idag pga kraftig hoste og rennende nese, fikk ikke mye søvn i natt!

Skulle jo egentlig til jordmoren idag, men måtte utsette det pga at sambo måtte på jobb...jeg drar ikke på første kontroll uten han, hell no!

Fikk den utsatt til neste mandag, da er jeg 11+3 og det passer egentlig helt fint... :)

Som plaster på såret koste sambo og jeg oss i går kveld med å høre hjertelyden her hjemme (første gangen han hører hjertelyden), han ble rørt, stakkar! :)

Slagene kom opp i 177, så babyen må jo ha drevet med en form for trening der inne, hehe....

Det er SÅ spesielt å kunne sitte hjemme og høre hjerteslagene, jeg blir aldri lei...hehe....

Hvordan går det med deg da?

Når kommer din sambo hjem?

Takk for at du lurer på hvordan det går med meg, koselig! :)

Klem

Skrevet

Weeee "I'm good I'm good" :P

Ååååh kjedelig, ser den og forstår deg GODT ! Jeg har jo vært på 2 av 3 ultralyder uten samboer og ja forsåvidt gjort alt alene nå, så den ultralyden jeg skal på nå til fredag skal jeg ikke alene på for å si det sånn. Den er jo også ganske avgjørende, selv om jeg vil påstå og si at den forrige var enda viktigere. Altså den hvor jeg fikk se hjertet slå.

Jeg er fortsatt redd, men går ikke og engster meg, er nedroet og slapper av. Jeg har fått kvalmen for fullt, den kommer og går litt, igår var den intens, i dag har den vært mildere, men er alikevel her og henger i luften :P

Jeg prøver å høre på det legen sa med tanke på at om hcg'et hadde sunket eller stagnert etter mandagens hcg prøve, så ville ikke ultralyden på fredagen etter vist et friskt barn ! Noe mer kan jeg ikke, det er jo logisk også, at ting må ha utviklet seg fra mandag til fredag. Som hun sa så er 5 dager mye for et 5 ukers foster !!!

Ja dette med hjertelyden er spesielt, og da isææær for mennene, for det er det første "fysiske" tegnet de ser/hører. De kjenner jo ingen kvalme, eller tissetrengelse eller eller, så denne lyden betyr mye for de. Veldig "pappa øyeblikk" det der. Gleder meg til å ta min i bruk, men er jo en stund til mildt sagt. Har bestemt meg for at jeg er ca 6+2 nå jeg, men jeg aner egentlig ikke hehe ! Så disse to neste ukene er kritiske med tanke fosteret mitt huff.

177 ja da kaaan det jo hende det befinner seg en liten snuppe der inne da, hva tror du selv ? Jeg har ikke tillatt meg å tenke på slike ting en gang denne gangen- pga alt som har skjedd, det er synd, men desverre slik det er.

Så klart jeg tenker på deg ! Sambo kommer hjem i morgen kveld (sent) MEN I MORGEN =D Kjente jeg fikk sommerfugler bare jeg fortalte det liksom sukk som jeg gleder meg !

Kos og klem !

Skrevet

Godt å høre at symptomene dine er i anmarsj..hehe.....ikke ofte man hilser graviditets"plager" velkommen, men noen ganger er de jo nettopp det! :)

Er litt spesielt for sambo, ettersom det blir hans førstefødte....

Det som er ekstra artig er at vi begge ønsker oss jente (en gutt er overhode ingen skuffelse, for all del!!)....Han har jo 3 brødre, så kan jo være derfor han har lyst pås en liten datter i første omgang! :)

I følge det kinesiske kartet på BV venter jeg jente, og det stemte med mitt forrige barn, som ble en gutt...så vi får se, vanvittig spennende i allefall!!

Har bestemt oss for å ikke vite kjønnet på ordinær UL, så vi gjør det ekstra spennende for oss selv...hehe...

Skal dere vite kjønnet når den tid kommer?

Forstår veldig godt at du gleder deg sykt mye til din kjære kommer hjem, kan ikke fatte alt du har måttet gått gjennom "alene".... :)

Skrevet

Da står vi i samme båt du og jeg, dette er nemlig også min samboers førstefødte. Faktisk så synes jeg det er utrolig moro å få se dette på nytt, jeg kan gjennoppleve det nye ved å være gravid gjennom han :) spennende !!!

Jeg har jo en jente, så må innrømme at det hadde vært moro med en gutt denne gangen. Både bim sitt og bv sitt kart sa jente på meg sist, mens denne gangen sier bim sitt jente og bv's gutt, jeg for min del har sjekket dette i dag og bv's stemmer overens med så og si alle andre siders måte å tolke kartet på- så jeg er av den meninge at bim har egen tolkning og feil tolkning av kartet, ergo jeg tror på bv. Samtidig så føler jeg at jeg skal ha jente, jeg vet ikke gitt.

Og ja så klart blir man glad uansett :)

Jeg er nok av typen som synes det er like spennende på ultralyd som ved fødsel, så ja jeg må nok vite kjønnet :P i tillegg så har jeg lyst å planlegge ved å ta frem klær fra snuppa etc. dersom det blir jente. dere er tøffe som venter, hadde ikke klart det jeg. Tar en overraskelse i gangen, utseendet og vekt og alt blir alikevel spennende, sukk !

Håper bare virkelig viiiiiiiiirkelig at jeg får oppleve dette nå, og slipper å miste dette barnet, jeg vet ikke om jeg har godt av å miste, altså det høres jo dumt ut, INGEN har godt av det, men det har vært mye som har skjedd i livet mitt de siste årene, og jeg føler begeret fløt over for lenge siden kan du si.

Samtidig håper jeg at teorien til Ahuslegene stemmer !!! At det må være liv laga og i godt behold ettersom ultralyden var ETTER siste måling og at jeg stiller likt som alle andre nå som vi har sett hjertet slå. Den lille prikken som pulserte må ha vært noe av det herligste jeg har sett på lenge.. :)

Hvor gamle er dere da ? 26 og 33 her, jeg blir 27 til sommeren da, han har fylt hehe ! Datteren er 2,5 år :)

Skrevet

Ja, det som du sier, veldig gøy å oppleve at babyen hvertfall er en av oss sin førstefødte! :) Det er spennende...

Jeg har og jentefølelse, men det hadde jeg jo og med gutten som jeg gikk med, hehe....fikk da beskjed på UL i uke 18 at han var nok en gutt ja... ;)

For meg er det litt hips om haps ang å få vite kjønnet på UL... Men siden sambo ikke ville vite kjønnet, respekterer jeg det ettersom jeg selv ikke foretrekker ene fremfor det andre, om du skjønner?

Ut skal h'n, og det er jo der jeg plutselig har egne meninger, HAHA...

Forstår veldig godt de som ikke klarer vente, i ren spenning....

Det er jo KLART at dette går bra!!!! Du får bare stole på Ahus legene der, de vet hva de snakker om.. :)

Jeg har fremdeles en supergod magefølelse på dine vegne...

Skjønner hva du mener med mye som har skjedd i livet, jeg har hatt et merkelig år...men i all trasigheten fant jeg min kjære, som støtter meg gjennom tykt og tynt...det har han absolutt bevist! :)

Det pågår fremdeles saker i livet mitt som til tider overskygger alt det FLOTTE som er i ferd med å skje....men sånn er det bare! :(

Noe(n) skal alltid stikke kjepper i hjulene på andre.....

Jeg blir 25 i sommer, min kjære blir 33 i slutten av året....

Skrevet

Da er vi jo virkelig jevnaldrede :) moro !

Ja så klart du lar han få vente i spenning da, hadde nok jeg gjort også, vi er ganske enige om å få vite kjønnet. Vi reiser til California like etter den ordinære ultralyden, så det skal hamstres litt i USA :P og da er det greit å vite "blått eller rosa" ? Hihi...

Jeg visste sist at det ble jente, og jente ble det gitt hehe ! Denne gangen er jeg mer usikker, men alikevel så sier noe meg jente. Time will show :) men de fleste ønsker jo en av hver, sånn er det jo bare. Lagt merke til at de som har tre barn, så er så og si aaalltid, de to første barna av samme kjønn ? :P Og de som har jente og gutt, har ofte bare to. Synes jeg ser det hele tiden.

Ja huff, det kan jeg si også, har vært heavy og jeg er sååå glad jeg har sambo, vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Er så godt at du har en god magefølelse, alt hjelper ! Alle har faktisk en god magefølelse på meg, forutenom meg selv til tider :P Hehe !

Nå har jeg jo sett hjertet da, så det er jo en kjempebra ting !

Skrevet

Hehe, hadde vi skulle dratt til USA, så hadde nok jeg og ville vite kjønnet før vi dro.....de har mye billig og fint der (spesielt i disse tider), det er jo kjipt å bare kjøpe kjønnsnøytralt når man er på slike steder!! :)

Ja, gjett om vi var jevnaldrende....artig det! :)

Skrevet

Blir moro og spennende fremover, skal følge med på deg :) Når skulle du på ultralyd ? 4 dager igjen her iiik !

Skrevet

Skal ikke på UL før uti april en gang jeg, så det er en stund til..hehe...

Jeg gleder meg på dine vegne til fredagen!!!! :)))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...