Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 babyen er bare to mnd å jeg er så lei av å amme..nå har jeg pumpet meg å nå skal han få det på flaske.. flere som er lei?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg er ikke lei i hvert fall. Slutt da, i stedet for å sutre over at du er lei.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 huff, det høres ikke bra ut:( Hvorfor er du lei? Mye problemer? Jeg måtte gi opp da melka mi fungerte best til å vanne blommer med, og jeg skulle ønske det gikk anderledes. NAN er dyrt, flaker er styr og alt må planlegges enda mer:/ Hvis du ikke ønsker å amme er det helt greit, det er din kropp, ditt barn og din tid. Men jeg kan med hånden på hjertet si at flasker er STYR frem til de begynner med grøt og ikke har så mange måltider med melk lenger. Så var jeg deg og melka fungerer så ville jeg prøvd litt til:) Bryst er lettest når man får teken på det;) men du kan fortsatt pumpe og lagre i frys/kjøleskap slik at du kan overlate matinga til mannen eller barnevakt slik at du kan komme deg ut litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå