Gå til innhold

Amming


lillespire08+10

Anbefalte innlegg

Hei dere som ammer:)

Hvor ofte ammer dere nå som trolla er 6 mnd ca.?

Jeg ammer 4 ganger om dagen (til måltider) og 1 gang om natta. Har planer om å prøve å kutte ut nattmåltidet nå snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme som deg på dagen, men tre ganger på natten enda.. Hvor mange måltider og hva gir du? Her er det fast kveldsgrøt, men ellers har jeg bare gitt most avocado el. midt på dagen en gang, vurderer å innføre et til....hmmm, alt var så mye enklere med bare den ammingen hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme som deg på dagen, men tre ganger på natten enda.. Hvor mange måltider og hva gir du? Her er det fast kveldsgrøt, men ellers har jeg bare gitt most avocado el. midt på dagen en gang, vurderer å innføre et til....hmmm, alt var så mye enklere med bare den ammingen hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt kveldsgrøt noen uker, men har den siste uken også begynt med formiddagsgrøt, og igår begynte jeg så smått med middag (kokt potet og gulrot,moset med usaltet smør).

Måltidene blir ca slik:

09-tida: pupp

12-13-tida:grøt og pupp

16:middag og fruktmos

18:grøt

1845:pupp

+ pupp en gang på natta i 01-02.tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer også 4 ganger på dagen og 2 ganger på natta. Jenta mi får grøt til kvelds (evt middag istedet) og gjerne en halv banan på formiddagen. Drikker mye vann i tillegg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...