Gå til innhold

sluttet å røyke for 6 mnd siden, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

når skal jeg slutte å ha lyst på røyk? Gikk fint å slutte, men har fortsatt veldig lyst på flere ganger om dagen.... Vet det er bare psykisk, har ingen abstinenser og er ingen problemer i de situasjonene jeg vanligvis ville ha røyket, men allikevel kommer det over meg at jeg skulle hatt en røyk og har lyst på... Skulle ønske jeg bare kunne glede meg over at jeg har klart det, men nei... Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snart 6 år siden jeg slutta, og det er egentlig det siste halve året det har gått over for min del...............

Skrevet

HEi

Flink du er til å legge røyken på hylla :)

Jeg sluttet å røyke for;

3 år 8 måneder og 24 dager siden....

Fortsatt får jeg sånn røyke-feeling, dvs at jeg plutselig får så innmari lyst på en røyk, og henger meg fast i tanken på at jeg skulle tatt meg en røyk... hvilke merke jeg ville kjøpt osv osv..

Men den fellingen blir svakere og svakere med tiden... mesteparten av tiden og særlig når jeg kjenner røyklukt, så grøsser jeg og det kunne ikke falle meg inn å røyke..

Var tøft i begynnelsen. For jeg tente meg oftest en røyk når jeg var stresset eller urolig og spes når det var en del folk rundt meg.. men også mye for kos... som å sette seg utpå trappa en sen sommer kveld med kaffekoppen og en røyk og bare la tanker fare....

Men som jeg sa :) Den følelsen blir mer og mer borte med tiden. Må bare ta tiden til hjelp...

Det går seg til etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...