Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 trenger virkelig å få bort noen kilo, men trenger en skikkelig start for å holde motivasjonen til å klare dette. jeg veier 73 kg og er 168 høy så vil gjerne ned til 65 ca. har prøvd før, men sliter med motivasjon. Tenkte denne uken å leve på minimalt, nesten bare vann og knekkebrød. Jeg tar multivitaminer og tran så 1 uke eller 2 på dette da må jeg vel ha en effekt...? Hva tror dere? Vet at jeg dette ikke er spesielt sunt, men ser på det som en start for videre kostholdsomlegging. Jeg har levd på cola og nugatti i mange år som det har kommet maaaaange kilo av : (
GuttemammaX3 Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Nja, må bare prøve, men mest sannsynlig så går kroppen på sparebluss fordi den ikke får nok næring. Du går ned noen kilo, og så opp igjen når du begynner å spise mer. Vil heller anbefale mat hver tredje time, små måltider, lite karbohydrater. Sunn mat laget fra bunnen av, salater, grønnsaker, kylling, fisk, grovt brød eller knekkebrød, og masse fysisk aktivitet. Gode proteinkilder etter trening er også viktig... Vil du ha en kickstart har helsekosten flere ulike rensekurer som skyller ut avfallsstoffer og gjør kroppen klar til en ny og sunnere livsstil:) Lykke til
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Mye vann og å bytte ut brød med knekkebrød er en god start det, men ikke spis minimalt i løpet av en dag...sulting funker omvendt av å kickstarte slanking. Start dagen med et stort glass vann, vitaminer, et par knekkebrød med magert pålegg og en kopp kaffe hvis du drikker det.. Da får du igang forbrenningen og kroppen din har noe å jobbe med utover dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå