Gå til innhold

Dere med tre barn i baksetet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke seter har dere? Og hvordan bil?

Vi har en i sete nr 3 (Britax kid plus, sånn beltestol med rygg), en i babysete og en i et BeSafe Izi Combi. Det siste er jo rimelig svært, lurer på om vi må selge det igjen når babyen skal over i sete nr 2.

Det er bare 18 mnd mellom de to yngste, så det er neppe aktuelt at mellomste skal snus med det første.

Et evig puslespill det her.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har riktignok kun 2 barn og 2 seter, men de står slikt plassert at vi har god plass til et sete til.

Har en Merchedes 270ML, og selv om det er en høy bil er den ikke særlig større enn noen annen bil vi har hatt.

Har et Izi Kid sete stående i midtposisjonen, og et Multi tech sete bak passasjer setet i bilen. Det betyr at vi har et helt setet til hvor vi fint kunne fått plass til et Multitech sete om vi hadde trengt det. De 2 setene som står i bilen står bakovervendt.

Skrevet

Jeg trodde ikke Izi Kid kunne stå i midtposisjonen jeg. :)

Vi har en Opel Zafira, så det er jo i grunnen god plass i baksetet..

Skrevet

det kommer nok helt an på om man har 2-punktsele eller 3-punktsele i midten....

vi sliter litt med hvilket sete vi skal ha til babyen..

har to barn i sånn stol som er pute med rygg og bruker bilens trepunktsele.. så de må sitte på hver sin side.. i tillegg har vi kun 2-punktsele i midten.... og ikke isofix-fester..

Skrevet

Det går jo an å sette inn 3 punktsele i midten også. Jeg lurer litt på om jeg skal gjøre det neste gang jeg leverer inn bilen nå.

Vi har skoda octavia og plass til 3 seter bak. Men da er det trangt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...