Gå til innhold

Hvor mange kan skrive underskriften til mødrene deres ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øvde dere på underskriften så dere kunne skrive under på meldinger da dere gikk på skolen ?

Ser på bare på tv der to unge trenger underskriften til mora til jenta, men får det ikke - også kommer dem på ungdomskoletida der hun skrev under selv hehehehe.....så da gjorde dem det igjen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne det før, men er nok veldig ute av trening nå. Lenge siden jeg har hatt behov for det...... Hehehe... Det var tider, det!

Skrevet

Sånn apropo Reba? ;o) Nei, vil ikke klare hennes underskrift.

Skrevet

Jeg og kunne det en gang, nå vet jeg ikke om jeg får det til ;-) Husker at det stort sett feilte meg noe hver gym og svømmetime på u.skolen. Hehe.

Skrevet

Yeah baby:-p Jeg var selveste underskriftsdronningen!!! Jeg kunne ikke bare mine egne foreldres underskrift (min fars kunne jeg så godt at han ikke så forskjellen selv heller), men jeg kunne også til mange av de andre klassekompisene mine sine foreldre:-D

Skrevet

Kan/kunne pappas underskrift, meget kjekt i gamledager, hehe.

Skrevet

Får vel skrive her selv da :o)

Ja - det var på Reba jeg så det og fikk flashback hahaha.....

Jeg har veldig lik skrift som mora mi og hun hadde en veldig spesiell T som hun skrev. Navnet starter på T.

Så jeg øvde på underskriften og brukte den til å slippe gym en del ganger ;o)

Den underskriften ligger lagret i hånda mi tror jeg - akkurat som med sykling. Har du først lært det så kan du det ;o) hehehe...

Har ikke skrevet underskriften på lenge, men jeg tror at jeg skulle klart det...hehehehe....har jo ikke bruk for den nå lengre så...

Skrevet

Hehehe....nå skriver jeg underskriften min mer lik faren min sin måte :o)

Spesielt etternavnet - det er likt faktisk hehehehe.....

Skrevet

Jeg kan verken min mammas eller pappas underskrift hvorfor skulle jeg jukse å skrive i meldingboka at jeg ikke kan ha gym pga dit og datt...

så dypt synker jeg bare ikke ! :)

Skrevet

Jeg kan glatt fake mamma sin signatur, for vi har utrolig lik skrift.

Og ja, jeg faket underskriften hennes noen ganger i gamle dager, hehe...

Skrevet

Haha, men å gosse deg over at noen du kjenner ikke kan få barn på egenhånd, det holder du deg ikke for god til! =)

(jf. innlegg du skrev da barnet ditt skulle få innlagt dren)

Skrevet

Nei, det går da vitterlig ikke an å synke dypere enn det. Pandabjørner er dumme;o)

Skrevet

Ja, er det ikke derfor de holder på å dø ut også? For de er så dumme at de ikke engang klarer å formere seg... men det gjelder selvsagt ikke alle pandabjørner. Noen popper ut flere unger enn de bør... helt på egen hånd! :D

Skrevet

er du ikke ferdig med dette ennå olgamor!!!

du må liksom ripe oppi ting som jeg skrev for noen uker siden hva er vitsen med det?+

er det pga den siste setningen jeg skrev ...så dypt synker jeg ikke...

haha så du mener pandabjørner er dumme Mom2Two jaja...heldigvis er ikke jeg en pandabjørn hehe....!

Skrevet

Pandabjørn - du kanskje ikke så lavmål og teit som meg, men du er ufattelig sur og negativ i voksen alder.

Er jo bare her inne på DIB for å slenge sure bemerkninger der du kan - er ikke det kjedelig da ?

Skrevet

hallo hvor har du det fra at jeg er sur og negativ??

har aldri sett nicket ditt før heller Hebs høygravid :o) så du kan umulig vært her lenge??

de fleste skriver akkurat det som passer dem om det er postivt eller negativt....og da må du si at jeg er ufattelig sur osv...!

Skrevet

Jeg har aldri skrevet om det før, men da er det heldigvis flere enn meg som reagerer på slike holdninger.

Akkurat det innlegget som du skrev den gangen skulle jeg svare på, helt til jeg leste det siste avsnittet.

Da klarte jeg ikke å ta deg eller spørsmålene dine vedr. dren alvorlig.

Men kom deg ned av hesten din... du er ikke så perfekt som du ville gi inntrykk av der i sted. Skinnhellig, det er det du er...=)

Skrevet

Jeg kan kopiere de flestes håndskrift. Jeg pleide å skrive under på prøver og sånt selv når jeg syntes jeg hadde fått for dårlig karakter... Da var jeg for flau til å vise dem hjemme. Men jeg har aldri forfalsket meldinger, rett og slett fordi jeg var så redd for å bli avslørt :)

Skrevet

Jeg har vært her i 2 år - litt frem og tilbake.

Men de få innleggene jeg har sett fra deg er som regel negative og surt skrevet med masse spørsmåltegn og utropstegn og kommenterene kan tolkes som krasse.

Skrevet

olgamor

men hva er vitsen med å skrive om dette nå....i et innlegg som ikke har noe med temaet å gjøre...er det bare for å irriterer meg å si at "gud som du hun dama er "

og jeg har aldri sagt at jeg er perfekt :)

og jeg skryter ikke så mye her som mange andre gjør at deres barn kan telle til 50 eller de begynte å gå når de var 9 mnd osv... !

Skrevet

nei, det har jeg aldri kunnet. storestøster tok seg av forfalskinga for meg

Skrevet

"Nei, å fake underskiften til foreldrene mine da jeg var 14... sååååå dypt synker jeg ikke asså"

Men; i godt voksen alder, å gosse seg over at noen ikke har eggstokker som funker like godt som dine tydeligvis gjør... da synker du ikke i det hele tatt. Da flyter du bare på genetikken din, nemlig! ;-)

Greit, jeg ser forskjellen i de forskjellige settingene, med en pandabjørns uangripelige logikk.

Skrevet

Nei, jeg skjønner jo det. De som "skryter" av at ungene kan telle til 50, har sikkert unger som kan telle til 50 også. Selv om ungen din ikke kan det enda, er det jo ikke andre mødres feil, og de må jo kunne skryte av det selv om du ikke kan (!)

Skrevet

olgamor

hallo hvem har sagt at det er feil på eggstokkene hennes da? det har aldri jeg skrevet!

det kan like godt være at mannen ikke kan lage barn.

Skrevet

Poteto, potato... samma det vel, poenget er vel at du ikke holder deg for god til å gosse over ufrivillige barnløse, mens å forfalske en melding som fjortenåring er helt umoralsk og forferdelig.

Daaaah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...