LadyLuca Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Er i min 13 uke. Jeg vet at puppene vokser og alt det dær,men di store kulene så tidlig! Hadde det ikke slik sist jeg var gravid.. Og selfølgelig er den ene puppen blitt større enn den andre! Huff... Flere som har det slik??
2prinsesserogbim Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Har det på samme måte... Hadde heller ikkje det sist eg var gravid.. De er også vokst masse mer enn sist... Er også i min 13 uke...
Sandra1986 Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Hehe. Jeg har masse av de, og har hatt de i 4-6 uker nå. Melkekjertler sier legen........... Jeg trodde jeg hadde fått masse syster, men når jeg ba legen kjenne på de sa han bare: Oj, her er det kommet mye melkekjertler allerede ja:) Det virker nesten som om kulene har blitt litt mindre nå enn de var, så kanskje de stabiliserer seg litt hos deg også..
Mtingeling Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er i uke 27 å har ikke fått det enda.. Kansje jeg ikke merker det siden jeg har litt store bryster fra før??
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Ikke for å skremme, men om den ene er større enn den andre så kan det være lurt å sjekke opp? Kan jo være kreft? For sikkerhets skyld..
gravid86 Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 Det er jo normalt at den ene puppen er større enn den andre da:-) hehe. man ser d kanskje bedre når de vokser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå