Camillagladiguttensin Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 I morra er det endelig dags for termindatoen min - men gutten i magen min kommer vel neppe ut akkurat .. Hodet er godt festet veldig langt nede og magen "henger" hehe Nå kjenner jeg at jeg begynner å få panikk/angst over å føde:O Hjelp - gruer meg så fælt til det... Selvom jeg tror jeg overlever det der.. (eller kanskje ikke) hehe Er veldig spent på når det skjer og hvordan jeg merker det ... Imens prøver jeg å smøre meg med tålmodighet til jeg får babyn min i armene:D
Kliko Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Det gikk opp for meg i sta også at jeg bare har 7 dager igjen til termin, og at ting faktisk kan skje når som helst. Ble litt redd for fødselen, kjente jeg begynte å grue meg ja.. Men nå har vi jo kommet så langt så det er egentlig ingen vei tilbake Vi får bare glede oss til vi ser babyene våre tror jeg, også prøve å ikke tenke så mye på fødselen ( for da gruer jeg meg enda mer:P)..
Camillagladiguttensin Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 Hehe ja kan skje når som helst nå Vi kommer nok oss gjennom den/de dagen(e) også Lykke til da:D:D
Kliko Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Ja det må vi jo bare rett og slett =) Og det går sikkert kjempe fint også Masse lykke til til deg også :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå