Gå til innhold

Nesespray under graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er avhengig av nesespray! argh :@ kan det skade barnet på et vis over lengre periode? Jeg er 10+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

zymelin kan brukes under graviditet......men du burde heller gå over til saltvann.....ikke lurt og bruke nesespray så veldig mye..ikke mer enn 10 dager

Skrevet

Jeg brukte nesespray i ca halve svangerskapet sist gang..

Det er ikke SÅ utrolig farlig.. Om du ikke røyker i tillegg så skal det nok gå bra..

Husker ikke helt det der, men man trenger ikke å være så sykt nervøs for alt.. :) (Ikke det at du virka sånn da, men mange som gjør det..)

Skrevet

Er du avhengig av vanlig nesespray bør du kanskje få en annen type på resept, snakk med legen din. Det meste går ann hvis legen er enig :) Fælt å være så tett.

Saltvann er best, kanskje den som er litt sterkere salt og virker mer slimhinneavsvellende, men det er kanskje ikke nok, hvis du er blitt avhengig?

Skrevet

Hei!

Jeg har vært hos legen i dag,og spurte om det m nesespray. Er veldig tett i nesa selv,noe som er veldig slitsomt...

Han sa at det skulle man ikke bruke. Bruk saltvann istede.

Skrevet

er ikke farlig med den vanlige otrivin nesesprayen hvertfall! kan jo være lurt å prøve å begrense seg, og kanskje kjøpe den som er for barn!?

Skrevet

Bruker nesespray for barn, otrivin.. Bruker kanskje nesespray 2-3 ganger om dagen..

Skrevet

Jeg ville helle brukt zymelin om jeg var deg...den står det at man kan bruke.Otrivin står det man ikke kan bruke....har noe med om det går lokalt eller ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...