Gjest Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Jeg føler et behov for_å_misbruke utropstegn av og til. Jeg er 30år. Forskjell på et nettforum og feks en artikkel.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Er enig med HI her. Er nok å bruke to utropstegn syns jeg. Virker desperat nok da.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Hvis du skal være så nøye på sånt så kan du kanskje begynne med deg selv og tegnsetting. ;-) Punktum er ikke dumt............... ups, ble litt mange prikker det kanskje.....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Det irriterer meg mer at folk ikke kan bruke OG riktig. Litt mer fjortis.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Synes tegnsetting er viktig. Det er lettere å lese, og blir mer ryddig:) Men, jeg synes det er mye unødvendig hakking om skriveleif her inne:) Mannen min har dysleksi, så viser respekt over de som sliter, men man ser som regel forskjell på dyslektikere, og folk som bare ikke kan bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå