Gå til innhold

hvilken barnevogn skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var bestemt på at jeg skulle kjøpe simo kombi, men oppdaget at den var mye tyngre enn alle de andre.

vil ha en som er lett å bruke på vinterstid, solid, lang brukstid.

simo har jo vert den opptimale, men hadde håpt å kunne finne en som er lettere.

hva med brio?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brio er visstnok mye det samme som Simo, men den er litt lettere og litt mindre, tror jeg. Simo er veldig lett å trille, og den eneste gangen du tenker over at den er litt tung er når den skal løftes ut og inn av bil... Jeg er kjempefornøyd med min Simovogn og skal bruke den denne gangen også. Det er virkelig kvalitet!!

Skrevet

vi også har simo vogn. Personlig liker jeg simo bedre enn brio...syntes brio er stivere å trille....simo har god fjerding og god plass i baggen. Den er også helt super og trille=)

Skrevet

Emmaljunga er perfekt på alle måter syns eg... Så den blir tatt i bruk denne gangen også...

Skrevet

Simo her også, er strålende fornøyd.

Bor litt utenfor byen, så snø og brøytekanter er kjente fenomener - Simo`n har vært veldig stabil og god å trille.

Den veier litt, men syntes ikke den er "for tung" for å si det slik, den er lett å trille, og det er jo sjelden jeg trenger å løfte vogna - annet enn inn/ut av bilen, men det er ikke noe problem. Vogna "brettes" lett sammen, og gir deg gode løftemuligheter i ramma.

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo, syns den virker kjempebra! :) Robust og stødig, tåler skikkelige vinterveier.. :)

Skrevet

Vi har Emmaljunga duo Edge fra før og jeg synes det er en veldig god vogn. Særlig på vinterføre. Den er i likehet med Simo noe tyngere enn de andre vognene, men det merkes ikke når man triller. Man merker det når man skal ut og inn av bilen, men man kan jo unngå det ved feks å ha en bæresele i bilen til man skal ut å handle (korte turer). Vi blir å sette adaptere på vår quinny vogn slik at vi kan bruke bilsete på den. Så får det bli en handlevogn til korte handleturer. (har en quinny speedy som vi har brukt til handlevogn til vår første jente)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...