Piipii Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Noen som har prøvd dette, fornøyd/ ikke fornøyd? Tenkte jeg skulle teste dette, for nå må jeg virkelig få vekk resten av magen her......
PAVEEL Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 hehe, er på min 3. dag med de nå, kan ikke si at jeg har sett underverker ennå, men håper da;-) var vel ikke helt det du spurte om, men svarte likevel jeg:-)
Piipii Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 Ok, spennende. Jeg bestilte de akkurta på nettet nå jeg da, så får håpe de gjør underverket:) Hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 de funka på tante.. ho gikk ned 15 kg, MEN.... hehe, her kommer det Ho kutta ut raske karber, går 1 mil hver dag i kjapt tempo, og rocker 20 minutter hver kveld Så for hennes del vil jeg tro at det var pillene som gjorde at ho la om litt på kosten
Piipii Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2009 Oj såpass ja. Er forbredt på at jeg skal trene litt vedsiden av ja. Har ikke helt trua på at magen bare forsvinner av seg selv nei:) Men dette hørtes jo veldig lovende ut da:)
Piipii Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2009 Ånei gjorde du???? Hvordan kan det ha seg?
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 man må legge om kosthold og trene ved siden av hvis det skal funke. Jeg fikk ikke tid til noe særlig trening så er nok derfor.
Piipii Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2009 MHm føler selv at jeg har et ganske greit kosthold, og må ta meg litt sammen nå når det gjelder trening. tenkte ihvertfall å begynne å gå litt turer og ta frem rockeringen igjen. Vil virkelig ned ca 5 kg her, så må klare det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå