Gå til innhold

Sover og koser seg ute i sola


helene0: jan09+jun11

Anbefalte innlegg

Åh, så ubeskrivelig deilig. Knøttet ligger ute i vogna si med en hel haug ulltepper og sover som en stein :) Er så stolt av han :)

 

Vi tok en liten trilletur og etter det har han ligget ute og sovet i snart tre timer nå.

 

Jeg har hat tid til å spise lunsj, rydde ut av oppvasmaskinen, dusje og titte innom her.

 

Fra nå av tror jeg det blir en liten trilletur og sovings ute hver dag. Grei rutine for knøtt og mamma. Er fremdeles litt usikker på hvor mye klær han trenger å ha på i forhold til temperaturen, men det går seg vel til etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal til å gå ut nå! Skal bli deilig, tenkte å gå meg litt sprek selv også, og med været vi har på østlandet nettopp nå, så er det muligheter for å svette litt ;o)

 

Klær på i denne "varmen"? Vi nøyer oss med tynne bomullsklær innerst og en ulldress, ull-sokker og -votter og -lue, nedi voksiposen + at han ligger på et lammeskinn i voksiposen. Med all fare for at dette blir for mye for han.. (varm-i-toppen-type-unge).

 

Ha en fortsatt sol-strålende dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. tror jeg har en litt varm bebis, gitt. For når det var 5-6 minusgrader var det nok med ullbody og stilongs i voksiposen og votter, lue og skjerf.

 

I dag har jeg droppet den varme posen og har ullbukse og jakke under hel hjemmestrikket ulldress. Og luftige ullpledd over. Han har ikke klaget nevneverdig, så jeg tror nok at alt er ok.

 

Ha en fin tur i solen MissKitty :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min lille gutt har også hatt sine første sovestund ute idag :) Gikk en tur på en time, også sov han søtt en time i vogna si.

Verandaen vår er i skyggen, så hadde babycall med tempraturmåler.

 

Han kunne nok sovet mye lenger, men er så redd for at han skal fryse.. spesielt på hendene. han vil liksom ikke ha hendene under posen.

 

Han var da god og varm da.. he he.. hadde bomullsbody og longs innerst, og en tjukk ulldress fra Joha. pluss ull lue,ullvotter og ullsokker. pluss dunpose da.

 

Tror også vi må gjøre dette til en rutine. Godt for både mor og sønn å komme seg ut :) Pluss at lillegutt sover såå godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...