Gå til innhold

Det kinesiske fødselskartet? Riktig? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt riktig.... :) jeg har termin 12 august....foreløbi ja. :)

Jeg ligger ann til og få en jente..... :)dette er min første, så dette er veldig spenende. :)

hadde vært stas med ei jente,siden vi nesten bare har gutter her i familen. :)

Annonse

Det kinesiske fødselskartet sa jente sist, og vi fikk jente. Denne gangen skal vi også få jente i følge det kinesiske fødselskartet, men jeg har ikke vært på ul enda så om det stemmer eller ikke må jeg vente en hel mnd med å finne ut!

Må si jeg er overrasket over hvor godt det har stemt til nå.

Har tre gutter og så en jente, alle stemmer.. Det er en i magen jeg må vente til 17. mars med å finne ut kjønn på, men skal ha en jente til om det stemmer denne gangen også :) spennende.

Kartet stemmer også på min søsters barn, hun har bare en da.

Annonse

Funnet to forskjellig kart jeg.. Skal ha gutt iflg kartet som ligger her på Barnimagen, men jente iflg et som ligger på Babyverden - http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx.

Var på UL på mandag og skal visst få en liten jente, så et av de stemte hvertfall :)

Hei.

Jeg ser også at det er to ulike kart. Tror det skulle være sann at du skal ta måneden ved unnfangelse og alder på mammaen ved fødsel, ikke unnfangelse hvis jeg har forstått det riktig.

I følge det kinesiske kartet skal jeg få ei jente, venter i spenning på ultralyd :-)

OK; NÅ BLIR JEG SKIKKELIG FRUSTRERT!!!!!!!!!!!

Jeg har alltid sett på det kinesiske fødselskartet på babyverden sin side, og der står det at jeg skal ha jente..

Men så fant jeg et lignende kart her på barn i magen, men de er ikke like... Her skal jeg liksom ha gutt..

På den ene skal du gå ut ifra alderen da du ble befruktet, og på den andre skal du gå ut ifra alderen da du føder...

Skikkelig irriterende.

Jeg venter mitt første barn og jeg ønsker meg gutt og jente like sterkt, men hvilket kart skal jeg tro på???

Hvilket har dere brukt???????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...