Gå til innhold

Det kinesiske fødselskartet? Riktig? :)


juli1999september2012

Anbefalte innlegg

Hei! Noen av dere som har barn fra før av som stemmer med det kinesiske fødselskartet=? I følge kartet skal jeg få en jente........ Litt gøy og høre hva dere andre sier om dette?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Det stemte for meg forrige gang, men det var vel sånn ca 50% sjangs for at det skulle stemme... :-D

Har ikke sjekket denne gangen, og jeg husker ikke hvor jeg fant den. Har du lenke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Skal visst få gutt denne gangen - og det stemmer med magefølelesen alle har. Skal på ultralyd fredag, håper vi får vite det da.

 

Du da? Ligger du an til gutt eller jente? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig.... :) jeg har termin 12 august....foreløbi ja. :)

 

Jeg ligger ann til og få en jente..... :)dette er min første, så dette er veldig spenende. :)

 

hadde vært stas med ei jente,siden vi nesten bare har gutter her i familen. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kinesiske fødselskartet sa jente sist, og vi fikk jente. Denne gangen skal vi også få jente i følge det kinesiske fødselskartet, men jeg har ikke vært på ul enda så om det stemmer eller ikke må jeg vente en hel mnd med å finne ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig :) Hadde vært gøy og finne ut om det var rett de fleste av tilfellene. :)

 

kom tilbake og fortell når du vet da! :) Synest dette er kjempe spennende jeg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo se om den stemmer ved å se på hva du skulle blitt.. den stemte ikke på mamma, sto jeg skulle bli gutt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er overrasket over hvor godt det har stemt til nå.

 

Har tre gutter og så en jente, alle stemmer.. Det er en i magen jeg må vente til 17. mars med å finne ut kjønn på, men skal ha en jente til om det stemmer denne gangen også :) spennende.

 

Kartet stemmer også på min søsters barn, hun har bare en da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg ble det feil med førstemann, stemte med nr.2. Men det er jo ingen fasit. Utifra dette kartet venter jeg jente nå. Blir jo artig å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Har vært på ultralyd - og det stemte ikke! Fødselskartet sa gutt, og ultralyden sa jente! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmte sist,da fikk jeg en gutt,men nå sto det jente på meg. men fikk vite på ul at vi venter enda en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemte sist på meg.. Kartet sa gutt og det blei det:)

Spennende denne gangen.. Nå sier det jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg ser også at det er to ulike kart. Tror det skulle være sann at du skal ta måneden ved unnfangelse og alder på mammaen ved fødsel, ikke unnfangelse hvis jeg har forstått det riktig.

 

I følge det kinesiske kartet skal jeg få ei jente, venter i spenning på ultralyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK; NÅ BLIR JEG SKIKKELIG FRUSTRERT!!!!!!!!!!!

 

Jeg har alltid sett på det kinesiske fødselskartet på babyverden sin side, og der står det at jeg skal ha jente..

 

Men så fant jeg et lignende kart her på barn i magen, men de er ikke like... Her skal jeg liksom ha gutt..

På den ene skal du gå ut ifra alderen da du ble befruktet, og på den andre skal du gå ut ifra alderen da du føder...

 

Skikkelig irriterende.

Jeg venter mitt første barn og jeg ønsker meg gutt og jente like sterkt, men hvilket kart skal jeg tro på???

 

Hvilket har dere brukt???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen stemmer det ikke på meg- om ikke jordmor på UL tar feil :) Både med første og andre stemte det! Jeg har jente og gutt fra før - og får jente denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ligger på babyverden stemte på meg, både denne gangen (jente) og forrige gang (gutt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...