Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Fikk en del gaver av svigerinna da vår førstefødte kom til verden, klær og sånn. Nå kom hun på døra her for å hente alt sammen, for hun hadde fått vite at ei venninne av henne også skulle få jente, så da skulle hun gi tingene videre... Dette var gaver, med lappene på og greier, så det var ikke noe lån. Hun har ingen barn selv. Venter gutt nå, vi, så da trengte vi jo ikke rosa klær! Vi har forresten merket tidligere at hun kan være nokså spesiell, hun har nemlig ført regnskap over hvor mange ganger gavene fra henne har vært brukt så hun har sett, og hun har blitt sint om vi bruker klær fra henne i antrekk som ikke matcher. Kan ikke si at jeg ser så veldig fram til evt. gaver fra henne igjen... Andre med spesielle familiemedlemmer?
-MtG- Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Hehe, det var toppen av frekkhet:) Skjønner ikke hva som foregår oppi visse menneskers hode jeg. Rart at det går an å være så forskjellige i meningene om hva som er greit å gjøre:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Ville hun ha tilbake gavene for å gi dem videre? Unnskyld meg altså, men hun høres virkelig tilbakestående ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå