Ingen_nick_ledig Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Noen som har født på KK, som ønsket å komme på Barselloftet, men ikke fikk pga at det var fullt der? Har så lyst å komme der, men er redd for å bli skuffet...
erteposen + 4 Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Det kan ofte bli fullt ja, og det kommer jo også an på når du føder. I populære mnd er der trøkk, og slik jeg har forstått det prioriteres ofte flergangsmødre og de som kommer tilreisende.
Cecelia & jentene Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Hei jeg fødte jenten min i begynnelsen av april06. Fikk beskjed med engang jeg kom på storken at der var det ikke plass på familierommene(grunnet 9 fødsler natten før bare på storken) Fikk litt problemer på sluttfasen og ble flyttet over til føden. Hotellet var i utgangspunktet fullt,men vi ble prioritert siden vi hadde valgt storken i utgangpunktet. Heldigvis reiste noen hjem fra hotellet og vi fikk plass
Lykkelig g~g~j Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 det kommer nok til å gå fint! Jeg har ikke hørt om noen der det ikke har vært plass.. ville hvertfall ikke bekymret meg for d nå! Men forstår du vil dit, evt familierom - er jo fint å ha pappaen der også..
me84 Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har hørt noe annet...kjenner to stk som har født nå siste mnd og begge kom på rom med 2 til 4 andre pga det ikke var plass,pappaene måtte reise hjem få timer etter fødselen....HÅPER ikke det blir sånn når vi kommer:(
birma og tredjemann Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Det kommer også an på når du har termin. pga nedskæringene på Haukeland skal det bli slutt på barselloftet og familierommene på Storken fra og med 1. juli i år. Skikkelig kjipt! Da jeg fødte sist var det fullt på barselloftet, men siden jeg fødte på Storken fikk vi familierom der. Det var helt fantastisk. Håper virkelig de trekker planene om stenging tilbake for jeg vil føde og og tilbringe barseltiden på Storken denne gangen og!
soleia Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 barselloftet skal vist stenge 1. Mai, i følge Kvinneklinikken sine heimesider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå