Gå til innhold

Vegghengt stellebord!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe et antilop vegghengt stellebord på IKEA, men de har det jo ikke lenger! Brio har et ser jeg, men det koster jo 2000 kr, mot 599 på ikea..

Er det noen her som har et de vil selge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ang. det fra Ikea:

Var på Ikea Slependen for 3-4 uker siden og spurte om dette da det ikke stod utstilt i butikken. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ned til selvbetjeningslageret for å se på det, da de ikke hadde fått det opp. Mener hun som jobbet der også sa at de hadde gjort en endring på det eller noe i den duren.

Skrevet

Ringte til IKEA nå, og han jeg snakka med sa at de hadde tatt det ut av sortimentet, de visste ikke om de fikk det inn igjen, men de skulle få ny info i uke 11..

Skrevet

Ok. Da var det nok kanskje bare en litt uerfaren frøken som vi pratet med;-) Kanksje det bare var noen få igjen av siste utsendelse når vi var der.

Skrevet

jeg fikk en annen forklaring igjen for en uke siden ca. hehe...

Da sa de at det var endelig tilbake etter at det hadde vært ute til en sikkerhetssjekk, men at det var utsolgt med en gang, og at de ville komme inn igjen om tre uker, noe som nå bare er to uker til. Da hang det der på veggen til utstilling, noe det ikke hadde gjort de to siste gangene vi var der. Jeg ser også at de har det på ikea sine svenske internett sider, så jeg har nesten lyst til å dra dit.... hehe og det er jo myyye billigere der også. men jeg får vel ikke kisen min med på det.

Skrevet

Så rart at vi får forskjellige forklaringer! Skal på ikea på fredag så får høre med de der hva de sier. Får vel høre noe annet da, hehe..

Skrevet

åh kan du ikke legge ut en ny post hvis du får tak i det da? jeg har vært der på tre bomturer de siste månedene, så jeg er så lei av å dra å sjekke.

Skrevet

Fikk ikke tak i det.. De visste ikke om de fikk det inn igjen, siden det er tatt ut av både katalog og hjemmeside. Dersom de fikk det inn igjen ble det i allefall ikke før april/mai. De visste egentlig veldig lite nå, men skulle få ny informasjon i uke 11.

Skrevet

jeg var på ikea furuset på torsdag og der hang det vegg hengt stellebord til utstilling,så virker da som om de har det der hvertfall=)

Skrevet

på ikea i bergen hang det til utstilling for 14 dager siden.. Men hvor lenge kan en bruke et slikt vegghengt stellebord da? tåler den en 2 åring også f.eks?

Skrevet

Ikea sine tåler vel 25 kg, så det spørs kanskje hvor stor 2 åringen er? Brio har også vegghengte stellebord som visstnok skal tåle ca 65 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...