Gå til innhold

Harvært hos jordmor i dag........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var godt, fikk snakket masse, Vi fant ikke hjertelyden men vi hørte at babyen sparket, hun trodde morkaken lå foran og at det var derfor vi ikke fant lyd.

Hun syns også magen min var stor til at jeg bare var 12 uker på vei, livmortoppen var 4 fingre under navelen...Det står jo over alt at livmoren bare skal hvere så vidt kommet oppenfor skambenet nå hehe...vi diskuterte litt rundt det at det kunne hvere 2 inni der, det var hennes første tanke når hun så meg hehe og det at jeg testet positiv 7 dager før mensen, og 5 dager før med kveldsurin på en cbd Men ul vill avsløre hvor mange det er...jeg håper det bare er 1 der :o)

Men det var utrulig deilig å komme til noen som hadde god tid til å høre på, og snakke med, legen har det bestandig så travelt....

Flere som snart skal til jordmoren???

Er foresten 12+0 i dag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig!!! :)

Kjempeflott at du følte at jordmor tok seg tid til deg, det er viktig...

Skulle egentlig til jordmor idag, men ettersom sambo MÅTTE på jobb på kort varsel ble timen utsatt til neste mandag, det er leenge til..hehe..

Jeg er kun 10+3 idag, så vil være en uke lengre på vei til møtet med jordmor..og det er jo bra! :)

Har hørt hjertelyden her hjemme i 3 dager nå, den ligger på 160-170 slag i minuttet (i går kom den opp i 177!!!)....

Skrevet

Jeg var veldig spent på hvordan hun skulle hvere, for med 1 hadde jeg en jordmor som hadde det alt for travelt,

med nr 2 hadde jeg en jordmor som få kan måle seg opp til for hun var bare helt utrulig..... men ser ut som hun er veldig flink.

Hun sa også det at hvis det var noe måtte jeg bare ringe, om jeg så bare ville høre hjertelyden måtte jeg ringe så skulle jeg få komme inn på dagen...

Skrevet

er så utrolig herlig med slike jordmødre:)

Hun jeg hadde med første er også kjempe herlig, litt surrete, men utrolig herlig og tar seg god tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...