Gå til innhold

Roper på partyoffive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Whasss up?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koser du deg i sola? he he

Skrevet

Hey you - kom akkurat tilbake fra Hakadal. I dag, 23 februar, er det akkurat 2 år siden mor dode. Jeg kjorte opp dit m/V for og legge på en krans. Graven syntes ikke en gang. Det hadde jeg ikke tenkt på. Brukte 30 min. på og spa meg fram til graven for så og spa selve gravstotten fram. Huff - tung dag. Fremdeles uvirkelig. Men været er jo helt knall da! Nå synes jeg det er fint! Skulle gjerne hatt en pulk og tatt en skitur nå. Og du da? Har du fått fam. tilbake fra hytta? Stinkende av kattepiss og bållukt!?! he-he.

Skrevet

Så spm. ditt ang. Hawaii og kona vind etc. til expat. Det hores jo ikke så ille ut egentlig da!?! Skal dere melde dere på? 24 grader ca.m/litt 'hurricane season' vær. Er dere heldige er det bare litt overskyet og evt. regn. Er det skikkelig storm blir det vel cancellert el postponed??

Må hente snuppene i bhg. Back later!

Skrevet

Hei!

Uff stakkars deg, ja, jeg skjønner at du har hatt en tung dag.... er det virkelig 2 år siden? Tiden går så fort....

Håper solen har gjort ting litt lettere for deg idag...nydelig vær...det gjør meg så glad!

Ja, familyen er tilbake...jentene er på skolen igjen og treningsprogrammet er i fullgang...deilig!

Det ser ut som det blir Honolulu...synes ikke det hørtes så ille ut egentlig....men løpet er ganske tøft tror jeg, he he, da er det bare å stå på med treninga, ikke sant? Herregud, tror jeg må være steingal!

Går det bra med familien? Alle friske og raske?

Skrevet

Opp

Skrevet

Dytter denne opp slik at du ser den imorgen....sweet dreams!

Skrevet

Hey you - er du her nå?

Ja, tung dag i går. 2 år har gått så fort. hater og gå på kirkegården og stirre på den sorte stenen. Spes. når graven er dekket m/3 m sno og alt blir liksom så kaldt og brutalt, når man tenker på at den personen som ligger under der var varm og snill. Ja, ja - vi hadde våre forskjeller mor og jeg, men gid som jeg savner henne.

Anyways - don't let me bring you down.

Været er supert er det ikke? Kjenner det lysner litt innvendig. Skulle vel egentlig vært ute og trillet, men har sovet ca.4 t i natt (NOT consecutively). V was awake 4 times during then ight w/diarea and a sore bum. I am drinking coffe and trying to stay awake.

Honolulu sounds great. Not so bad afterall. I am not a big runner. But, back in the day when I was doing cross country running competition etc. I always liked best to run in overcast an/or rain. Don't know why. But i can see how the weather in Hawaii the rest of the year is too warm for marathon. So there is probably a good reason behind des. It will be awsome.

Spm. til deg: Vi planlegger en tur til FL neste år. Ville du re4ist i vinterferien (uke 9 her - denne uken) + en uke etterpå, eller i påskeferien + 1 uke? Vi debaterer frem og tilbake. Gleder meg som et barn til julaften!!! Wohooo!

Feb. er det så kaldt og morkt her, så det ville supert og 'escape' til Florida. Og påsken i Norge kan jo være ordentlig fin og deilig.

Men på den annen side så vet vi jo at det er varmere i påsken i FL, og mer sjans for bading & strand....

Hmmm....what to do?

Skal forresten melde meg på Elexia i April! Ispirert av 'the floridian', he-he. Fant ut de har en i Drammen og en i Asker. Who knew? Begge ca. 20 min unna meg.

Skrevet

Hei!

Uff ja, begge fine foreldre lever enda...så det er helt umulig for meg å skjønne hvordan det må være...vet ikke hva jeg skal si, helt ufattelig å miste noen så nær....sender deg en stor trøsteklem!

Stakkars lille V....er det omgangssyken eller? Hva er omgangsyken på engelsk, vet du det? He he

Mye man må stusse på, he he! Jeg ville absolutt reist i påsken jeg da! Garentert fint vært og bading...feb. er en veldig usikker tid...kan være knall eller iskaldt, hvis ikke du skal være i sør-florida da.

Så flink du er da..du kommer til å elske det....gratis bvakt og trening er helt topp! Du må prøve spinning :-)

Håper du er her forsatt :-)

Klem

Skrevet

ikke fine men mine! He he, sweetie, where are you?

Skrevet

Hey - er her nå et lite sekund for jeg må gjore V klar til og hente jentene i bhg. Tar en stund og få han inn i all på kledningen...he-he

I know - it is hard for people to know what to say. Particulalry bc not a lot of people our age have lost their parents. But, all I can say is; the worst is the ones who sys absolutley nothing. Thank you for the kind words and 'trosteklem'. I hope it will get easier w/the years.

Tror du har rett ang Florida i påsken. Det er jo en fin tid - uten tvil bedere garantier enn Februar. Det er bare så fristende og 'stikke av' i Feb, når man er skikkelig lei av vinter! he-he. Jeg gleder meg. Må begynne og jobbe snart så jeg kan begynne og spare opp til shoppingen. Wohooo!!!

Vet ikke helt hva det er med V. Alltid noe nytt, selv m/nr. 3. Lurte forst på om han holdt på m/tenner. Mine har hatt diare da, men..? Ingen andre symptomer som ser ut som omgangsyken. nLurer litt på om det er brokkolien han spiste til middag i går som har gjort han 'upset' i magen??? Tror du? Rumpen stumpen er illrod!!! Han skriker når jeg skyller han i dusjen. Forferdelig. Han ikke hatt noe diaper rash problemer for heller, så dette ern ytt for han. Omgangssyke er vel bare 'stumach flue' or 'stumach bug' isn't it? he-he. Nå kommer jeg til og lure på det,

I will be back after dinner. 6ish - hvis du er her inne da!

Later - klem:)

Skrevet

Fremdeles her?

Da har jeg servert V hans aller forste polse middag...æsj! Ja, ja - det måtte jo komme for eller siden. Kylling & kalkun polser, men allikevel. Han ville jo ikke ha sin mat når vi hadde polser. F jobber sent i kveld, så jeg tenkte - Hey what the hell - the girls will love me! he-he

Skrevet

Yohooo!!! Er du her i kveld da?

Skrevet

Hei du! Jeg er her...bare et lite øyeblikk...er hjemme (alene) med 5 barn nå..må bare mate og legge M nå...er her litt senere :-)

Vi snakkes!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...