Gå til innhold

Tiden flyr...

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Sitter her og vugger på vogna så knøttet skal sovne. Har akkurat pakket ned en eske med klær han har vokst fra, blir hentet av arvtakeren i ettermiddag.. På toppen troner den minste babydyna sammen med dressen de alle tre har brukt som bitte små, må si det er litt vemodig! Er så takknemlig for den fantastiske familien min, så glad for store flotte barn! Men skulle ønske knøttet kunne vokse litt saktere, bare! 4,5 mnd og alt inne i str 74/80 lange tynne ungen! sukk sukk sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj! Han er lang da! Min er 5,5 mnd og bruker 68 enda. Har tom noen 62 klær, men de er vel litt store i str. Men han er ganske liten da.

Men kjenner godt den følelsen ja å pakke ned de minste klærne. Her er det definitivt siste ungen så jeg har beholdt noen få plagg som en ren kuriositet! Av de aller minste da. Men er lei av at boder og skap fylles opp av ting som aldri mer kommer til å bli brukt så det aller meste går rett til et søskenbarn som skal fødes snart.. :-) da får jeg jo følge klærne litt videre i hvert fall.

Gjest amandine
Skrevet

Ingen søskenbarn underveis her, ingen andre underveis heller i vår omgang he he vi begynner nok å bli gamle! Jeg satte inn en annonse på finn.no, jeg, og fant meg en ung blivende mamma som trengte alt.. Hun har termin nå og det passer kjempebra for da ligger vi akkurat et hakk foran. Jeg samler en eske, sender en mail og vips er det vekk:) Så minidyne, klær, en ubrukt madrass, en til overs seng, alt sammen og skapene og boden trenger ikke fylles mer..De er alt stappet! Men jeg øver meg på å rydde he he Og synes det er godt å vite at alt blir brukt. Og som Gubben sa, hvis det skulle være noe jeg savner sårt(grow up!)kan jeg sikkert få det igjen..Den lille omslagsjakken i ull med perlemorsknapper som alle tre har brukt og som jeg SAVNER ha ha ha jeg er patetisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...