Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Måtte bare dele dette med noen for tør ikke fortelle det til andre en mannen enda.. Hadde ikm i går og testet ultra svakt positivt i går kveld med cb. Hadde en test til og tok den på morgen urin i dag. Den var også veeldig svak positiv så da jogga jeg på apotek og kjøpte cb dig. Tok den i sted (litt testoman..) og der stod det jammen gravid!!! Hadde en MA i uke 11 i desember og mye styr i forbindelse med den. Alt kom ikke ut med det samme og mistet masse blod , måtte få blodoverføring etc.. Håper alt det nå er historie og at denne spira klorer seg fast!! Masse babystøv til alle:) ps. Har ikke skrevet så masse her inne men følger med og leser så føler jeg kjenner dere litt:)
*SmurfeMamma* Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 gratulere så mye:) godt og høre du ble gravid så fort igjen:) jeg hadde selv en SA for ca en uke siden, og håper veldig på posetiv test i midten av mars:) lykke til videre, går nok helt sikkert bra denne gagen... det føles sånn:) kos deg og slapp av nå
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 lilleknøtt, har fulgt med på deg her og det var trist med SA. Du skal se det ordner seg fort fort med deg og:) tusen takk for koselig melding. Skal prøve å tenke masse positivt denne gangen! lykke til:)
*SmurfeMamma* Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 ja jeg tror tankene er med på å hjelpe kroppen til å være "posetiv".. når har du termin nå da?? håper jeg kommer inn på 1tri etter deg snart.. vil få termin ca 22. nov jeg da... klem:)
Lotta2010x2012 Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Gratulerer så mye, det fortjener du!! Tror ikke du trenger å bekymre deg denne gangen, lyne slår aldri ned 2 ganger på samme sted, ikke sant? Masse lykke til:)
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 Gratulerer så mye! Håper alt går fantastisk for deg Takker så mye for babystøvet, håper det hjelper litt her...
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2009 Tusen takk for koselige svar alle sammen:) Lilleknøtt- i følge babyverden er termin 3/11. det er jo veeeldig lenge til. Håper du og alle andre følger etter fort, fort!! Føler en annen ro denne gangen. krysser fingre:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 24. februar 2009 #11 Skrevet 24. februar 2009 Åh gratulerer så masse! Tenk positivt! Positive ting skjer med positive mennesker:) Ønsker deg all mulig lykke til og et flott svangerskap! ps: suger til meg litt babystøv jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå