Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Jeg våkner søren meg ikke før langt på dag.Er helt slappis jeg.blæh Men det hjelper vel med litt søvn å når man føler seg totalt gåen ;o) Godt var det...hehe I dag sender jeg eldste datter for å kjøpe mere garn.Har strikka ferdig lua og må ha mere å gjøre.Så da blir det en søt kjole til snuppa.Tror jeg har fått strikkevirus eller noe.Har jo laga mye siden desember.Kan ende med et skap fullt av ting vi ikke vil bruke her ;o) Jaja,gøy er det. Håper alle får en fin dag.Å at sola er hos dere.For her fins den ikke nemlig.
Superlis Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Deilig og sove litt lenge når det er ferie, betyr sikkert at du trenger det:) Så flink du er med strikking, er sikker på at det blir brukt, det er så utrolig mye fint i strikka klær. Jeg har en mamma som strikker til oss, deilig med tykke strikka klær og gode ull sokker:)) Solen den er her på vestlandet i dag, fantastisk vær i dag, skikkelig vårstemmning 5 grader og fugle sang:))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Så deilig for deg at du får litt ekstra hvile, det er velfortjent!! Og du er flink som strikker og strikker, Selv må jeg nøye meg med å skryte av de som er flinke og som strikker nydelige plagg:-) Har en flink svigermor som stadig sender pakker i posten og det er like koselig hver gang. Jeg blir kjempeglad og det gjør lille rosa også:-) Og vet du hva? SOLA SKINNER HER I DAG - JIPPIII!!!
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Tja jeg tror det blir brukt.hehe Men jeg er bare hekta og må strikke...Dilla pleier gå over fort,men nå er den langvarig. Men lester,det er pyton å strikke.Så det kjøper jeg ;o) Mamma pleide strikke til oss før.Nå har jeg tatt over hennes jobb siden hun er uten syn og ikke greier se maskene. Her sner det.juhubuhubuhuuuuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå