2exu-guttjanuar2010 Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 jeg kom nettopp hjem fra legen nå og det så dårlig ut hun sa hcg hadde steget bittelitt,men det var så lite at det nesten ikke gjorde noen forskjell.jeg tok ny urinprøve og den var så vidt positiv..og så tok jeg nye blodprøver,som jeg for svar på i morgen. jeg skal på ultralyd,for og se om jeg fortsatt har noe rester som må fjernes. er så lei meg nå og jeg begynte og blø en del til morgen i dag
♥Axinija♥ Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Uff, så ufattelig leit......føler med deg, kan umulig være greit det du går gjennom nå!!! Håper du slipper utskrapning i allefall..... Vit at jeg tenker på deg, og ønsker deg lykke til neste gang...da skal spiren sitte!!! God klem
maizi Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Så utrolig trist å høre!! Du hadde virkelig fortjent at det hadde gått bra du som har prøvd så lenge. Men nå vet du at du kan bli gravid, selv om det nok er en mager trøst i øyeblikket!!! Jeg ønsker deg alt godt og håper det er din tur om ikke så lenge! Lykke til videre.
Bare blåbær Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Huff, dette var trist å høre... Ønsker deg lykke til videre...Det fortjener du!!!! Sender over en klem jeg.
Venter på nr 3 Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Uff,så trist,vet hva du går igjennom,har akkurat kommet fra ul og jeg hadde mistet jeg også,slapp utskrapning.
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2009 så trist vi for komme oss tilbake til 'bli gravid' vi da,så kansje vi går sammen over hit igjen når vi klarer det håper bare ikke jeg må vente 35pp'er til neste gang. noen som vet hvor lang tid det kan ta å få tilbake el etter en sa? i natt har jeg blødd veldig masse og hatt skikkelig vondt,så jeg håper jeg også slipper utskrapning.
Amia Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Huff, det var trist å høre Vil bare "trøste" med å si at da jeg mistet i Oktober i 6 uke, fikk jeg EL tilbake som normalt 14 dager etter at blødningen startet. På 3 pp så satt spiren igjen! Krysser fingrene for deg og masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå