Gå til innhold

"mens smerter"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har "menssmerter". Jeg har det både i magen og ryggen, i tillegg har jeg stikk smerter av livmoren som strekker seg. Litt slitsomt med de menssmertene synes jeg.. Er slitsomt å ha vondt, men er verst at jeg blir så bekymret! De siste 12 årene har jo menssmerter betydd: mensen! Så synes det er rart at det skal være normalt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Hvis det kan berolige deg, så hadde jeg masse slike "vondt'er" som du beskriver i mitt første svangerskap, innimellom var det ordentlig plagsomt. Lurte mange ganger på om det jeg kjente var en begynnende abort, men jeg gikk helt til termin og fikk en frisk og rask jente.

Denne gangen har jeg ikke merket noe til det i det hele tatt. Du har sikkert lest/hørt mange ganger at det er livmoren som vokser og at det ikke er noe å bekymre seg for. :-) Lettere sagt enn gjort, kanskje.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg har det veldig likt. første gangs fødende og 17 uker på vei. har noen gangen er murrende følele i ryggen og magen. men babyen min har begynt å små sparke allerede. . hvis jeg ligger heeeeelt stille, å kan jeg kjenne det dytter litt innvendig. det kommer ofte like etter det har gjort litt vondt. så kanskje hvis du ogå kjenner godt etter, kankje du klarer å kjenne noen dytt du ogå.. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver stadig å kjenne etter:) men tror det er litt tidlig enda.. (14+5). Men håper det blir snart. Har prøvd å berolige meg selv med at det er livmoren som vokser. Har vært på ultralyd og alt så fint ut. Men må liksom høre 1000 ganger at det er normalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...