Gå til innhold

Freikas pute.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter født i 98 som brukte pute i tre måneder. Sønnen min slapp, men nå venter jeg barn med en annen mann som har mange i sin familie som også har brukt pute. Vi instiller oss derfor på at babyen kommer til å bruke pute i noen måneder. Men, er det noen som kan anbefale et bilsete? Erfaringsmessig så blir de fort for trange med pute...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du kan få leie av hjelpemiddelsentralen en bilstol som passer med pute. Men det er jo ikke sikkert at babyen må bruke pute:) Vi har også sånt i min familie, men ingen av mine har trengt pute. Heldigvis. :) Kusinen min sin måtte og jeg mener de leide/fikk låne spesialstol.

Skrevet

JA....Maxi Cosi.

Vår datter født des/07 måtte bruke freikas pute. Vi tenkte jo ikke på dette overhodet og viste ikke hva dette var engang. Hadde leid seter fra IF IZI sleep, og det 1.sete var alt for smalt og måtte derfor kjøpe oss et nytt. Maxi cosi var det sete vi valgte.

Til siste kontrollen fortalte vi ortopeden problemet vårt, og han så ingen hensikt å ha på puten i bilsete, dette var kjip å høre, da vi ikke hadde trengt å kjøpe ett nytt. Hør med dere ortoped, hva han/hun anbefaler.

Skrevet

Vi brukte også maxi cosi på jenta vår. Hun lå i pute i nesten 6mnd.

Skrevet

Så det er greit at de sitter uten i bilen? Det hadde jo vært supert, da det er håpløst med masse klær og pute....

Skrevet

Heisim,

stakkars barn. De sitter så trangt, og det er uansett ikke lange turer man er på så puten tror jeg ikke har noen hensikt i bilen så lenge man er flink å sette den på resten av dagen og natten. Hvis vår neste jente har HD, kommer vi ikke til å sette på henne pute i bilen. Heller legge et teppe el mellom bena slik at de spriker litt, men tror uansett ikke det har noen hensikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...