Tingeling27 Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 men fikk ikke før om 2 uker...åååååååå....er så lenge til....vet jo ikke om jeg er gravid lenger om 2 uker liksom....hadde vært så greit og fått bevist at det var noe der litt tidligere...er i uke 5 i dag.... fikk time om to uker pga at siden jeg var så kort så var det ikke så lett og se noe.....men jeg vet da om folk som har hatt ul i uke 5 og 6 jeg tror jeg????
Tingeling27 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. februar 2009 ingen som vet??ingen andre som har vært på tidlig ul??
Tingeling27 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 skal foresten legges til at jeg har fått det pga tidligere MA
Zeke Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 var på ul. i uke 7 blei satt tilbake til 6,4 uker. ville vente til uke 7 da ser du iallefal hjertet, men skjønner godt at du vil se NÅ, skal på ny ul. 13 mars å det er leeeeeeeeeeeenge til trur jeg blir gal
Merry84 Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Har også fått time til UL, men det er ikke før 20 mai.. Syns DET er en evighet til.. så unnskyld at jeg sir det.. men da har dere ikke så laaaang tid å vente!!! Er 6+2... Regner med det ikke er noen mulighet å få time før da det sto på kortet at det ikke var mulighet å bytte time pga for stor pågang!?!?! ;P Syns det er kjipt!! Vil å se lille knøtten i magen og vite at alt er bra NÅ!!!
jent88 med gull i magen Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Jeg fikk UL time den 4.mars. Er bare ei uke til Er nå 10+3 idag...
♥ Bea savner nurket i magen♥ Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Dette er første gangen jeg er gravid, men vi kan ikke bli gravide på egenhånd og har nå endelig klart det på 3. icsi forsøk:o) Jeg går privat hos en gynekolog og skal på første UL førstkommende torsdag, da er jeg 6+2. Dette på grunn av at jeg er i risikogruppen for SA da jeg har en kromosomfeil. jeg skal ha UL annenhver uke til å begynne med. Kunne kanskje ha gått an å gått til en privatpraktiserende gynekolog?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå