Gå til innhold

føles ut som jeg besvimer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer svært på hva dette kan være..

for tiden er jeg nesten hele tiden svimmel, holder på å besvime om jeg står lenge. Jeg tør ikke gå i noen kjøpesentre, eller legge ut på en gåtur. da må jeg sette meg ned og drikke vann for å unngå å besvime. Tok opp dette på kontroll til lege sist, men han brydde seg ikke om det?! sa ingenting når jeg tok det opp, tok bare en blodprøve, og sa den var fin..

Jeg spurte også om det kunne være jernmangel, men det var det ikke sa han. Flere som har hatt/har det slik, og vet hva dette kan være, og hva jeg kan gjøre for å unngå det? hadde vært fint og kunne dratt og kjøpt inn litt ting uten å være redd for å gå inn på butikken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Målte han blodtrykket ditt da?

Skrevet

Slik skal det virkelig ikke være! Få ny time og krev grundigere gjennomgang! Ta gjerne med deg noen som sørger for at du ikke blir overkjørt.

Skrevet

Jeg hadde det sånn jeg og, men varte en dag. Fikk tips om at det kaanskje var babyen som ligger å trykker på blodårer som gjør at jeg får for lite oksygen til hjernen. Det pluss et enormt press/stress fra omverdenen gjorde at alt snurret rundt for meg. Ikke gøy.

Skrevet

Jeg og er forferdelig plaget med svimmelhet. Holder ikke direkte på å besvime tror jeg,men akkurat som om det snurrer litt rundt i hodet. Er ør og varm på en måte. Noen ganger prikker det litt foran øynene. Jeg har lavt blodtrykk og lav blodprosent. Tror det er derfor jeg er som jeg er. Men det er forferdelig ubehagelig å ha det sånn. Det som hjelper for meg er å roe ned og spise litt/ drikke vann. Kanskje du burde ta det opp med legen igjen. Han skal ta slike ting på alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...