♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Føler meg akkurat likdan som da jeg ble gravid me jenta... Alle sier det er sikkert bare iinnbildning, men saken er at jeg ikke har g¨tt å tenkt på det før nå..ofte stikninger nedentil, skikkelig øm rundt magen og bak på nederst på ryggen... Skulle egentlig hatt el fra fredag-søndag en gang.. men jeg vet ikke sikkert... hadde sex 5 dager før..
*1+1=2 små* Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 bare en test som kan vise det:P vanskelig for oss å vite egentlig, men jeg kjente "spark" før jeg testet positiv(det som fikk meg til å teste) og jeg er nok ikke mer enn 4 uker på vei. Vi vet ofte best selv:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 Ja, vet dete r bare en test som kan vise det, men er for tidlig ennå å jeg blir gal av å vente hihi
*1+1=2 små* Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 forstår deg godt altså, krysser fingrene for deg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå