Gå til innhold

Mange syke bhg barn her??


Natalina ´08 og snuppa ´10

Anbefalte innlegg

Snuppa er nå syk for 5. gang på 1,5 mnd etter hun begynte i bhg..

Så lei, stakkars liten!

Feber, snørr og hoste. Men like blid og spiser godt, heldigvis. Men må jo ha 1 feberfri dag hjemme, før hun kan dra tilbake i bhg. Så hun blir mye hjemme om dagen.. Hun smitter jo oss også, så vi har vært syke 4 ganger hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, stakkar liten. Og stakkars dere også, høres slitsomt ut!

 

Mini begynner i barnehagen først neste uke, men jeg rekner med at det kommer til å bli mye sykdom her i huset også i månedene fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Luca begynte i barnehage i høst da jeg begynte på universitetet, men da var han frisk stort sett hele tiden. Han hadde vel ett par dager med feber og forkjølelse med en gang, men det var det. Men etter jul har han nesten ikke vært i barnehagen. Hele januar og begynnelsen av februar var han syk, og når han ble frisk ble jeg syk. Og så ble han jammen syk igjen! Men nesten alle barna OG de voksne i barnehagen har vært syke, så han har ikke vært alene om det. Og etter som jeg hører, har det vært MYE syke barn i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vår lille vært syk i 1 uke nå med høy feber og skikkelig forkjøla, eller om det er influensa.. Har vært ca 2 uker i bhg, så ble det da 1 uke pause. Håper virkelig han forblir frisk en stund nå. Synes jo så synd på han. I alle fall når han var så syk som han var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...