<3lovebaby<3 Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 når man prøver og prøver og tilslutt føler seg gravid, så kommer T presis på dagen 28:( Forrige syklus var ikm forsinket 10dager og jeg tok flere tester-levde i håpet, men neida...bare negativt hver gang! Denne gang trodde jeg helt sikkert det var noe på gang, ikm i dag...hadde tro på¨en positiv test i morgen. Våknet i morges med murringer og da jeg gikk på do var det rosa farget på papiret!! Nå blir det bare mer og mer blod for hver gang...ble ikke noe denne gangen heller. Håper på full treff neste gang:) Føler med dere alle som prøver og prøver, men føler det tar lang tid. Forstår frustrasjonen!! Ønsker alle prøvere masse lykke til:)
helle90 - 13pp - Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg skjønner så godt hva du mener... Jeg blir også kjempeskuffa hver gang jeg håper, så tar jeg en negativ test. Denne gangen har jeg en helt annen følelse i kroppen, så jeg håper virkelig det kan bli denne gangen! Jeg er 2 uker over tiden i dag.
Carasnella Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Skjønner veldig godt skuffelsen din! Har dere prøvd lenge eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå