Gå til innhold

Fryktelig hodepine, noen som har gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min 12 uke med førstemann men nå er det nesten uutholdelig. Jeg har fryktelig hodepine og særlig kommer det om kvelden og når jeg skal legge meg. Er dette normalt? Trodde kanskje jeg drakk for lite vann så jeg begynte å pøse på, men det har ingenting å si. Er det noen som opplever det samme og eller som har noen tips å gi videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har slitt med grusom hodepine så og si hele svangerskapet,eneste jeg synes hjalp var vann og å gå en liten tur og få litt frisk luft,også tok jeg paracet når det var som verst! så har ingen bedre råd enn det desverre! men vet hvor ille det er,skikkelig slitsomt...

Skrevet

jeg var på legekontroll i dag. blodtrykket var litt lavt, så fikk beskjed om å drikke mye vann- minst 2,5 l. for dagen. jeg spurte om det kunne være grunn til hodepinen min, og det sa han ja til!! så pemp innpå med drikke du!!

Skrevet

Hei! Er i samme båt. Har hormonell migrene. Hadde mye vondt i hodet hele forrige svangerskap og nå har det begynt igjen. Akupunktur, mye drikke og en kopp kaffe hjelper meg hvertfall litt. Også sa legen at det var bedre å ta litt smertestillende enn og ha et ille svangerskap.

Lykke til!

Skrevet

har hodepine stort sett hver eneste ettermiddag... hadde ikke problemer med dette i mitt forrige svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...