Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Var akkurat hos jordmor nå, og hun sjekket meg. Hun mente jeg var ganske så moden! Slimproppen var borte (har ikke jeg sett noe til!), det var mykt og fint og ca 1 cm åpning... Så nå er jeg spent på hvor lenge jeg må gå gitt! Hun sa det kunne skje noe i kveld, eller det kunne godt gå en uke også..hmmm.. Har hatt masse og tildels vonde kynnere de siste dagene, så enda bra de har ført til no fornuftig! Gruegleder meg til det setter ordentlig i gang her!
enda en Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Også kommer jeg her og er en ekte gledesdreper... Jeg fikk også denne beskjeden . For 3 uker siden! =( MEN, det kan jo hende DU føder snart, selv om jeg tydeligvis er veeeldig tungstarta. =)
Mayken Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Heisann snuppa. Følger hverandre bra vi da. Jeg er nok også moden nå, men har begynt å slå meg til ro med at ungen ikke kommer før en uke eller 2 over termin. Men er jo lov å håpe at vi møtes på føden snart alikevel.
Bilba og gutta :) Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Hvilken uke er du i, Meliah? Jeg skal til jm neste uke, er da 37+2. Litt fristende å be henne sjekke modning, siden jeg har hatt veldig mye kynnere siste dagene. Men det er sikkert for tidlig... kanskje jeg heller skal spørre legen uka etter, da er jeg 38+1. Men vet ikke om leger gjør sånn jeg?
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Hei! Er 38+6 i i dag, og forrige snuppa kom når jeg var så langt. Meeen vet jo at det fort kan gå et par uker til før det skjer noe da.... Håper ikke det! Vet ikke om leger gjør sånt egentlig jeg, om de har erfaring med det? Hør med jordmora di da vel, skader vel ikke å spørre:)
2009baby!!!! Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Jeg må bare spørre av nysgjerrighet, da jeg er gravid for første gang og nå 30 uker på vei: Er det vanlig at jordmor gjennomfører "gynekologisk undersøkelse" på de siste kontrollene? Skal dit når jeg er 32 uker, så da skjer det vel ikke annet enn å kontrollere leie men lurer på om jeg må "forberede" meg på det når jeg nærmer meg termin. Vet ikke hva som er vanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå