Gå til innhold

Da er jeg tilbake her,mistet i sa i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,da er jeg tilbake igjen her da,begynte å blø på lørdag og var til ul i dag og legen fant ingenting,fikk beskjed om å prøve igjen med en gang..

Så da er jeg tilbake igjen her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, stakkars deg. Det er ikke noe hyggelig. Jeg hadde også en SA i januar 07, men ble gravid igjen allerede i februar 07 og har nå en liten tulle på 15 måneder. Lykke til!

Skrevet

Hei,tusen takk.

Fikk du mensen i mellom,sjekket du el eller ble du bare gravid uten å vite det?

Skrevet

Trist å høre, det er så vondt når slikt skjer...når man begynner å glede seg og planlegge litt smått, så skjer det. Har også mistet 2 ganger i SA, men har ellers 3 friske barn. Prøver på nr 4 nå. Sist jeg mistet, ble jeg gravid allerede mnd etter SA.

Lykke til videre:)

Skrevet

å, så trist... er akkurat ferdig med å blø selv... etter SA... hadde terminn 4.oktober...:( er sååå trist å tenke på... så nå håper jeg av hele mitt hjerte at jeg får en november spire.... da vil jeg ha med meg deg inn på 1 tri...!!!!!!:)

lykke til, håper det går fort å bli gravid igjen:)

Skrevet

Uff,ja,det er kjempe trist,jeg hadde termin 17 oktober.

Men nå er jeg litt forvirret,legen sa at vi skulle bare prøve med en gang på nytt,men nå vet jeg jo ikke hvordan syklusen min er.

Men det er kanskje bare å hoppe i det?Går jeg etter den gamle syklusen?

Skrevet

Trist at du skal måtte oppleve dette. Jeg mistet selv i SA på julaften, så vet hva du går igjennom.

Håper du snart blir gravid igjen og at spira klorer seg fast.

Skrevet

Huff, så trist. Hadde SA igår selv jeg, termin var 16.okt. Kjempeleit og vanskelig! Jeg fikk også beskjed om å bare starte prøvingen med en gang. Så da får vi bare krysse fingre og tær, lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde termin 17 okr :(

Ja,jeg gir meg ikke før spiren sitter jeg nå,så her skal det prøves til jeg blir blå i ansiktet!!

Skrevet

huff da:( vet hvordan det er,mistet 3 ganger på rad.fikk å beskjed om å prøve med engang,ble gravid å mistet igjen.men etter å ha mistet 3 ganger på rad så ventet vi en mens med å prøve,å da satt d på 2 pp,så no har vi ei tulle på 7 mnd :)

det jeg prøver å si er att av egen erfaring så anbefaler jeg å vente til du har fått tilbake tr. selv om d høres kjipt å lenge ut.

lykke til! :)

Skrevet

Så leit at du mistet da..Mistet selv i tidlig sa, og første mens nå i dag etter 3 uker og 4 dager. Så nå er det bare å prøve for fullt, var på innvendig ul i dag og der var alt normalt:o)

Selv om det kan være vanskelig, tror jeg man må prøve å tenke positivt. Ble selv kjempelei meg, men nå ser jeg heldigvis litt mer lyst på ting igjen:) Har bestemt meg for å tenke at det er jo større sjans for at det går bra neste gang:o)

Håper vi kan tusle på 1tri så fort som mulig! Lykke til og håper det går bra med deg:o)

Skrevet

Tusen takk for all støtten.

Jeg gir ikke opp,så prøver å komme inn på 1 tri fortest mulig.

Sender dere masse babystøv og varme tanker.

Skrevet

Det var trist å høre! Håper det klaffer igjen på første forsøk:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...