Gå til innhold

Jeg mistet i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til legen på ul i dag tidlig og da sa han at jeg hadde mistet,han fant ingenting på ul ,bare en tom livmor.

Han sa jeg skulle vente til blødningen hadde gitt seg også prøve på nytt igjen,så da takker jeg for meg her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, å trist. Føler virkelig med deg. Har vært i samme situasjon selv.

Håper du orker å prøve på nytt igjen snart.

Klem

Skrevet

Uff da, så leit!! Det må være en fæl opplevelse.

Ta vare på deg selv og prøv igjen når du føler deg klar for det. Neste gang går alt fint.

klem

Skrevet

Dette var triste nyheter. Har du vært til utredning? Vet det ikke er lett å se framover nå, men etterhvert vil du finne styrke til å forsette. Jeg var på utredning og hos meg fant de en grunn til at jeg mistet... Håper det ordner seg for deg.. Trøsteklem

Skrevet

uff, det var utrolig leit å høre..

har du merket at det har vært noe galt før du var på ul hos legen?

Skrevet

Jeg hadde lap i november,de fant ikke noe galt,testet mannen min også og det virket helt greit der også.

Så vi får jo bare prøve igjen,jeg gir meg ikke før spiren sitter.

Bare så utrolig lei meg,har prøvd å bli gravid siden okt 07,da hadde jeg en exu.

Jeg begynte å blø på lørdag,bare litt på papiret,ikke noe vondt og da jeg kom på ul i dag tidlig sa han at det hadde gått galt :(

Skrevet

Huff vennen, du vet du bare kan sende mld når som helst ! Er her jeg ! Hvor langt på vei var du i dag da ? Veldig trist dette, lei for det :(

Skrevet

Hei,jeg skulle ha vært 6 pluss 1.

Ja,det er kjempe trist,men skal prøve igjen med engang og håper jeg kommer fort tilbake hit.

Skrevet

Iom at du har mistet noen ganger, kan du be om utredning som går spesifikt på dette-. Da tar de masse blodprøver, kromosomtester og en haug andre tester. Jeg har også vært utredet for barnløshet og hat lap, men dette er en helt annen utredning..

Krev det, kanskje du er så heldig som meg og finner en grunn og noe som hjelper. Uansett utrolig trist å miste.... håper du snart er her inne igjen..

Skrevet

*Klappe på*...

Uff,så leit... Jeg håper inderlig at du snart får komme inn igjen hit og være med oss lenge lenge! Og jeg håper du slipper fysiske smerter.... Emosjonelle er mer enn nok... :(

*Klappe mer på*

Skrevet

Uff så leit. Ta vare på deg selv og gi deg tid til å sørge.

Lykke til

Skrevet

hei...off jeg mistet i dag jeg også ventet en liten i oktober og vi gledet oss så veldig så jeg vet hvordan du har det.krysser fingerene for deg at du blir raskt gravid igjen og at vi kan ses her inne om litt.vet ikke hvordan jeg skal gå frem for og bli gravid jeg nå hvor ofte prøver dere andre osv?gode oppskrifter tas i mot med stooor takk..

varm klem fra meg til deg

Skrevet

Hei du.

Uff,så trist,hadde begynt å glede oss vi også :(

Legen min mente at med en gang jeg var ferdig med å blø,skulle vi ha sex annenhver dag,jo fortere jo bedre,da alt var mere åpent og man kunne lettere bli gravid.

Så da er det bare prøve og håpe på det beste,jeg gir meg ihvertfall ikke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...