Gå til innhold

Liten oppdatering :-)

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært hos legen i dag. Hun skulle sende en henvisning til UL i uke 10-12 til A-hus, så blir spennende å vente på time i posten nå ja :-)

Ellers så blir testene stadig sterkere og sterkere så jeg slapper litt mer av nå :-) Har brukt opp alle billigtestene så nå får jeg vel testeabstinenser snart hehe

Hvordan går det med deg Sanasol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går bra med meg, føler meg ikke akkurat gravid, må minne meg selv på at jeg liksom skal være det hele tiden. Kanskje jeg får kjøpe en test til og se hva den sier, da tror jeg muligens litt mer på det.

Spennende med tidlig UL da! Det blir gøy å se hvor liten en 10-12 uker gammel knert er :-)

Skrevet

Så bra du blir henvist videre. Jeg var på ultralyd i uke og i uke ca 12. Stor forandring. På uke 6 var det bare en dunkende "klump". Jeg ble sendt videre fra Legevakta for jeg hadde så smerter i magen , og legen syns nok litt synd på meg siden vi hadde prøvd så lenge og ville berolige meg ( og jeg syns jo det hørtes veldig fornuftig ut,nå jeg tenker nå overdrev jeg kanskje litt også..hihi måtte jo få se dette nurket) I Uke 12 var vi på oslo city og tok tidlig ultralyd, privat. syns absolutt det var verdt pengene. Og du ser tydelig at det er et menneske med armer og bein der.Vi sendte det til besteforeldre med gratulasjon om at de skulle få et barnebarn.

Husker AHUS var litt treige med å sende innkallelse når vi skulle dit. Kan tenkes de har blitt litt kjappere, men greit å vite så du ikkke blir så veldig skuffet når brevet ikke kommer. med engang. Går også ann å ringe dit og si at du er litt avhengig å få en dato. det gjorde jeg...hihi

Skikkelig misunnelig nå altså. Kommer snart etter håper jeg

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...