lykkelig-mamma:-) Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Har (Forhåpentlig) IKM om ca en uke...har di siste dagene hatt menstruasjonssmerter/murringer..kan dette være et tegn på graviditet?? Noen som har opplevd dette sånn ca en uke etter antatt eggløsning?
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Siste gang jeg var gravid begynte murringene 3 dager før IKM...
ladand# 02.09.06 Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Hei, jeg har hatt samme som deg. Hadde el 16-18 feb og har hatt mensenmurringer siden. Vet ikke helt hva det betyr og om det betyr noe i det hele tatt. Har en datter fra før, men husker jo ikke hvordan det var med henne:-(. Jeg har ingen andre symptomer, så jeg får bare vente og se:-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Tja, det kan jo være festesmerter. Håpe det da! DA jeg var gravid fikk jeg sinnsyke smerter i hele buken og livmor og eggstokker og alt. Det begynte i 16-tiden på ettermiddagen og jeg lå og gråt og gråt av smerte som plutselig forsvant igjen i 20-tiden. Dette var 1 uke etter EL og jammen meg var det festesmerter jeg hadde vet du:) 1 uke etterpå testet jeg knallpositivt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå