Gå til innhold

Kynnere allerede i uke 17...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til i går hadde jeg så forferdelige magesmerter at jeg nesten ikke fikk sove...kjente de på dagen i går også så på kvelden dro vi like så godt på legevakten...ble sendt rett inn til Ullevål og møtte på verdens søteste lege. Hun tok utvendig ul og alt var bra med den lille babyen som var meget aktiv:)Hun sjekket livmorhalsen og den var lukket og fin. Så tok hun å tok innvendig ul for å måle livmorhalsen og den var lang og fin. Men hun så at jeg hadde sammentrekkninger i livmoren så kynnere var nok det jeg kjente.....

Noen kan visst få det allerede i uke 10 og jeg er i uke 17....alltid tenkt at det får man ikke før langt utti men neida...

Men hun var bare så kjempe forståelsesfull og sa det var bare å ringe å komme igjen når som helst om det var noe jeg var bekymret for.

Slike leger gjør virkelig hverdagen bedre=)Håper jeg treffer på bare slike når jeg skal føde også=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv i uke 17 og har kynnere;)

Skrevet

kanskje det er det jeg har kjent i helgen... rar magesmerte fra ettermiddag og utover kvelden.. men når jeg roa meg litt så gikk det over... Merkelige greier hehe

Skrevet

Er vel litt mer normalt for 2 gangs å få tidligere...Men dette er min første så hadde trodd det skulle komme senere=)

Skrevet

Jeg har også slitt med kynnere siden uke 17.

Alle kvinner er forskjellige, noen kjenner dem, andre ikke.. Noen tidelig andre sent. Men min søster var også plaget med dem tidelig, så det ligger tydeligvis i familien..

Skrevet

Ja jeg kjennte også kynner ganske tidlig, har hatt ganske masse faktisk, lenge før uke 17 vet jeg..Kan stemme at det var rundt uke 10, å dette er første gang jeg er gravid også..Var litt små bekymret over hva det kunne være, men en veninde fortalte meg det, men hun var sjokket over at jeg hadde det allerede..Jeg hr også fått vite at det er større risk for at det er tidligere fødsel hvis du har kynner tidlig, men vet ikke om det kommer til å stemme..Hehe..

Skrevet

Jeg har hatt kynnere fra uke 18 i begge mine tidligere svangerskap. De kommer oftere på kvelden fordi man gjerne er litt sliten da. Er nok et tegn på at man bør ta det litt mer med ro, men ingen fare for barnet så lenge de ikke går over i rier. Er bare livmoren som øver seg. Det resulterte i at jeg fikk kjempesterke og gode rier under fødselen :-) Fødte ikke for tidlig pga dette heller.

Skrevet

OK,det sa de ikke noe om på sykehuset...jeg har ikke sterke kynnere og de er sjeldne nå=)Men har lest jeg også at fødselen går mye lettere da for riene blir sterkere=)Kynnere var visst bare sunt sa en jordmor her:)

Skrevet

Jeg begynte med kynnere i uke 8 faktisk.. Vonde og kraftige.. Ble kjempe redd og jeg trodde nesten det var en abort. Etter dette har jeg hatt litt til og fra med kynnere.. Er i uke 24 nå,og har ikke katt kynnere på 3 uker.. Tror kynnere ofte kommer i forbindelse med stress og for mye aktivitet, hvertfall for min del..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...