Gå til innhold

Hvordan vite om man lekker fostervann??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Slimproppen min gikk for tre dager siden og i dag når jeg reiste meg opp av senga kjente jeg att "noe" (det var ikke slim og ikke utflodaktig) rant ut av meg, det var ikke kjempe mye, men litt væske. (sorry detaljer, men slik er det :) ) Er dette fostervann? Har hatt kynnere daglig gjennom siste del av svangerskapet, samt dager med sterke mens smerter, men INGENTING skjer.. blir gal.. er foresten 39 + 1..

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror (dvs har lest) at det faktisk kan være utflod. Med mindre det fortsetter å renne, så er det mest sansynlig det. Hadde noe lignende selv her om dagen. Veldig tyntflytende, men ikke sett siden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at man hadde hatt en kontinuerlig strøm/lekkasje om det var snakk om fostervann.

Kommer det en "skvett" i trusa bare av og til, holder jeg en knapp på utflod.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om babyen ligger med hode ned? Jordmor sa til meg sist når han låg med hode ned at dersom fostervannet går no så bli du å være sikkert på at det e fostervann!! Og hode e ikkje fæsta seg her... Men eg veit ikkje eg.. eg lekker hele tiden jeg.. ikke fostervann, men utflod og urin. blæra mi e heilt gåen for tia. Ves du e veldig usikker og hode IKKJE e fæsta seg så ring jordmor, det ville jeg gjort. Ves ikkje så trur eg ville tatt det med ro.

 

Korsen vesste du forresten at slimproppen var gått??? Jeg merket ingenting til det forrige svangerskap. Var det liksom en ordentlig propp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...