Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Noen som har testet? Kjenner på symptomer?? Jeg har IKM ca Torsdag 26.02 og kjenner at nå begynner det å rikke i testefoten... ) Men, skal prøve å holde meg noen dager til!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Har ikm i morgen og fått negative tester pluss at denne berømte tempen har stupt, så da kommer nok mens som et urverk i morgen og så er vi over i 2. pp. Skal gjøre en litt bedre innsats denne gangen. :0) Lykke til med testing!! :0)
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 Hmm, kjedelig med negative tester.. Men, dersom du bare er i første pp ennå, så hadde det jo vært utrolig bra om du skulle lykkes så tidlig, men lykke til i neste pp. Det hender jo at det klaffer ved første forsøk også. Med mine 2 første ble jeg det, men nå har vi prøvd noen måneder. Jeg ammet i begynnelsen, så jeg tror kanskje det er det som har hemmet EL.. Men, nå håper jeg )
makkapakka med spire Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Har IKM idag og testet positivt i går:O) Symptomer: Veldig trøtt og slapp (svimler fort) Går en del på do og tisser litt ømme bryster Lett anntennelig kan man si... huff stakkar folk rundt meg Ellers er formen grei, sist var jeg veldig kvalm fra uke 8, så håper jeg slipper unna denne gangen.. Lykke til til alle dere andre som skal teste denne uken... Sender ut masse babystøv til dere alle........................................
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2009 Så hyggelig da ) Gratulerer!! Jeg har ikke mer symptomer enn jeg hadde sist periode, og da var jeg ikke gravid, men jeg håper likevel )
Milla_ma Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 IKM i morgen. Litt ømme bryster, men det kan like gjerne være PMS. Har en test liggende hjemme og kjenner det klør etter å ta den... Men synes det er kjipt med negative tester, så bør absolutt prøve å vente på at mensen evt. uteblir. Nei, nå må jeg jobbe;-) Håper, håper!
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2009 Hmm, ja, det lønner seg å vente til IKM med å teste ja. Men, jeg tror ikke jeg klarer å vente til dagen etter.. Torsdag blir det testing i hvert fall! Lykke til i morgen da!!!!! Eller evt dagen etter det??
Gjest Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Har IKM idag eller imorgen, og har allerede flere symptomer likt *makkapakka* - veldig trøtt og slapp - svimmel - humøre svinger - på do hele tiden I tillegg har jeg hatt vondt i venstre siden av magen, uten at det likner verken på smerter som i omgangssyke eller trenings-stølhet, og jeg har tyvstartet testingen med EL-test som var positiv før jeg var ferdig til og med :-))) Skal ta skikkelig G-test lørdags morgen, vil vente til samboer er hjemme fra reisejobb før jeg tester ordentlig :-)
mammas skatter <3 Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 har ikm på onsdag/torsdag. har ikke hatt sa mens murringene denne gangen. har sjent noen stikk på kveldstid. fikk ømme brystvorter i går og i dag. svimla i går.trøtt og sliten, sovne før 10 kvar kveld. går utroli mye på do.
klar for 3? Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har ikm på torsdag og merker egentlig ikke så mye bortsett fra at jeg har hatt ømme pupper siden lørdag. Forrige pp ble de ømme bare et par dager før tr så dette kan jo være et godt tegn. Ellers er jeg stuptrøtt idag, men jeg tror det er mest fordi junior bråkte i hele natt.
MissAntrop Skrevet 23. februar 2009 #11 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har hatt ømme pupper i flere dager nå og mensmurringer. IKM i morgen eller onsdag, men har begynt å småblø - absolutt ikke slik det pleier å være, men jeg er nok ganske sikker på at det er tr på vei. Testet negativt på søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå