Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Nå har jeg og Daniel laga et fantastisk frokostbord. Han har fått to osteskiver, syltetøy, prim, smør i sånne små skåler med en liten "dæsj" av hver ting i. To brødskiver og ett rundstykke. Og ett glass appelsinjuice. Jeg har kun rundstykker, da jeg er litt "var" for mat om morgenen. Alltid hatt problem med å spise frokost. Men, det er så koselig å se han spise og kose seg. Nå har vi sitti i en HEEL time og han smører på litt, spiser litt - ser på Thomas-toget litt innimellom når vi ikke skravler. Jeg vier litt tid her når han er opptatt med å se på Thomas. hehe Det er evigheter siden vi har kunnet gjort dette i ukedagene. Bare flaks idag, for bhg måtte stenge pga sykdom blant HELE personalet. Selvfølgelig ble jeg irritert igår, men nå er det bare herlig Når han er ferdig... (Det kan ta sin stund) skal vi ut ) Flott start på dagen idag iallefall!
pinglo Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 hehe. Høres ut som dere har det kjempe koslig. Så søtt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 Heheh, ja vi har det veldig koselig En oppmerksom liten kar som ser at mamman sin har spist opp rundstykket. *han løper på kjøkkenet for å hente en ny en* Jaja, jeg får prøve å svelge ned den der også, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå