Gå til innhold

snakker alle 1 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min har ikke begynt å snakke ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, er vel ikke akkurat en doktorgradsavhandling som kommer ut av snakketøyet til vesla, men hun skravler i vei på sistt eget språk da:-) Har jo en del ord, så skjønner hva hun vil, men om man skal kalle det snakking vet jeg ikke.

Skrevet

min og er sånn.... jabber i vei... men har ikke noen tydelige ord ennå... tror ikke det er unormalt...

Skrevet

18 mndr her..Sier vel mammamamama og pappapapa,- men er vel ikke sikker på om mamma er mamma og pappa er pappa... Og "nei " og intens hoderisting,- spesielt hvis kombinert med entusiastisk hopping,- betyr ja...Nei, er å snurpe munnen sammen, knipe igjen øynenen og sette fram håndflaten ut mot maten/drikken/tingen vi tilbyr :o)

Og vi holder på med å trene lyder og navn på ting, null interess for absolutt alt!! Men han forstår en del,- når vi sier "hvor er...", "hent..."osv...

Men veldig flink til å gjøre seg forstått via kropsspråk (som dere skjønner ), så vi kommunisrer på en måte..Merker nå derimot oftere og oftere raseriutbrudd som varer lenge...Tror han begynner å føle behov for og fortelle mer OG bli forstått på andre måter, også får han det ikke til..Til vanlig prates det ENORMT;-men helt komplett utforståelig :o)

Akkurat som storesøster,- og visstnok mamman....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...