Gå til innhold

til dere som har en av hver:

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem syns dere var "enklest" av gutten og jenta?

Jeg ser for meg at gutter er enklere enn jenter. Har selv en gutt på 2 år og venter jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg den heldige vinner av to enkle barn da :o)

Men skal jeg velge en så er minstejenta enda litt enklere enn storebroren.

Tror derimot ikke det har noe med kjønnet å gjøre, heller mer at det er fordi hun er nummer to.

Skrevet

Jenta er definitivt mye enklere enn gutten.

Skrevet

Gutten er forresten nr 2.

Skrevet

Nå har jeg to av hver da, men det kommer litt ann på hva du mener...

Minste er bare 11 dager gammel så jeg kan ikke uttale meg så mye om henne enda, men de tre eldste har vært både enkle og vanskelige alle tre.

Guttene har vært vanskeligst når det gjelder søvn, ikke sovet natta gjennom før de var 1,5 år osv.

Den ene gutten var utrolig trassig i 2-3 års alderen, den andre gutten har nesten ikke trasset i det hele tatt.

Jenta har vært en drøm når det gjelder soving, har sovet natta gjennom fra hun var 6-7 uker gammel, legger seg helt uten problemer om kvelden osv. Hun er den blieste av dem, sjarmerer seg til viljen sin hos alle. Men hun er også den mest bestemte, finner seg overhodet ikke i å bli bestemt over, hun bestemmer selv hvordan hun vil ha det og gir seg ikke.

Skrevet

har en gutt på 3 år, og en jente på 1 år, og kan med hånden på hjertet si at jenta vår har vært den mest krevende. Hun sover dårlig om natten og har alltid gjort det (hun våkner minst 4 ganger hver natt etter at jeg har lagt meg, og har gjort dette siden hun ble født), vi har slitt med sovinga på dagtid, og hun er en tøffing som vi må passe på å i større grad enn vi måtte med broren.

Men hun er også mye mer tillitsfull enn broren var, og mye gladere og mer smilende som person. Så det er ikke bare negativ som skiller henne fra broren :)

Skrevet

her er gutten 3,5 år og jenta 7 mnd. Men til nå har jenta vert enklest! =)

Skrevet

Gutten er vel 5x jenta for å si det sånn. Han er 20 mnd og hun er snart 5 år. Om vi skal ha flere barn bestiller jeg en jente, for to villstyringer orker jeg ikke. ;)

Skrevet

Har en gutt på 4 år og en jente på snart 19 mnd. Så langt har gutten vært enklest. Jenta er mye mer trassig allerede enn har var på samme alder....så jeg gruer meg til hun kommer i trassalderen;o/ Neida, hun er stort sett grei å ha med å gjøre hun også, men hun er mye mer sta og egen enn han var. Han er jo nå 4 år, og har blitt veldig oppsatt på å bestemme selv...men det er jo ikke så uvanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...