Gå til innhold

Svangerskapsdepresjon..? Hjelper rosenterapi kanskje?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid med mitt tredje barn, og alt i livet mitt tilsier at jeg burde vært superlykkelig. Har jobb, hus, nydelige unger og flott mann. Jeg er også veldig glad for å være gravid og gleder meg til babyen kommer i juni. Synes hvert eneste spark jeg kjenner er helt fantastisk! Men allikevel går jeg rundt og blir mer og mer ulykkelig... Prøver å finne årsaker til hvorfor det er som det er, men klarer ikke sette fingeren på noe som helst. Veldig merkelig følelse og veldig slitsomt å være glad ovenfor alle jeg møter hver dag. Burde sikkert snakket med både mann og lege, men prøver som alltid å fikse problemet uten innblanding fra andre først...

Har lest litt om rosenterapi og lurer på om noen andre har erfaring med denne behandlingsformen? Prøve å finne seg sjæl liksom:) Og evnt hvor man burde gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så trist å høre at du har det tungt. Jeg har ikke hørt om rosenterapi, men ofte hjelper det jo bare å snakke om det også. Det finnes jo såkalte krisetelefoner hvor du bare kan ringe å prate med noen. Hvis ikke kanskje kan en jordmor hjelpe>?

Du burde iallefall gjøre noe med det, slik at ting blir bra når babyen kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...