ms.førstegang Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Er ikke helt sikker på når IKM var, men skulle iallefall ha mensen iløpet av helga her. Så på lørdag, hadde jeg og samboer en kjapp en, siden jeg hadde sånn mensvondt i magen, å trodde NÅ kommer mensen. Men etter vi hadde sex, så var det litt blod på papiret, og jeg tenkte at nå kommer den vel.. Men siden lørdag, har jeg bare hatt litt brun-aktig blod eller utflod eller hva jeg skal kalle det, på papiret, og litt på truseinlegget.. Og det har ikke kommet noe mye.. Langt i fra likt det jeg pleier å ha.. Hva kan dette være ? Er det mens? Er det sjangse for at jeg er gravid? Aner jo ikke.. aldri hatt dette før.
trallatausa Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Hei ! Detaljer er jo bra det ! =) Jeg hadde også dette, ca 2 dager etter ikm,bare brunt et par dager, søkte som en gal på nettet for å finne ut av det.. jeg var gravid da.. men desverre endte det i en SA, men det behøver det jo ikke å gjøre for deg. jeg kom over mange som skrev de hadde slik brun utflod rundt ikm eller også i uke 5/6.. og de gikk fint tiden ut .. Noen har tilogmed mens som normalt tidlig i svangerskapet... TA en test du vilhamåvente så ser du jo raskt om det er noe på gang.. =) Håper håper for deg !
ms.førstegang Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 Så det høres ut som om jeg kanskje er gravid ? Har ikke hatt slik før, det er brunt liksom, og ikke rødt som det pleier, og det er så lite.. Men jeg har mens smerter i magen fordi... Synes jo det er litt spennende også )
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes det høres ut som at du kan være gravid. Jeg hadde utrolige mensmurringer da jeg ble gravid, akkurat rundt IKM, og jeg hadde også spottinger som du beskriver. Det er små bløsninger som kommer kommer hos noen når egget fester seg/graver seg ned i livmoren. Så, jeg sier bare - løp og test :-) Lykke til!
ms.førstegang Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 Nå har jeg ikke fått noe brunt eller noe på papiret eller på truseinlegget siden i går kveld.. Så de små blødningene varte bare fra lørdagsformiddag til tirsdagskveld.. altså 3 dager:S Og det har jo ikke vært noe mye.. Hvor lenge pleier disse spottingene å vare da?? Trenger noen tanker hva dere tror, burde jeg ta test?
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 det samme skjedde med meg. det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid,det endte også desverre i sa..
MissAntrop Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har det også slik nå, ikm i dag og negativ test, men veldig spent på hvordan det går med deg. Har du fått testet?
ms.førstegang Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2009 Har ikke testet enda nei. Skal til legen iløpet av uka her, så skal se hva hun mener, og eventuelt ta en test der Men jeg kjente på livmorhalstappen nå i dusjen, og kjente den tydelig når jeg satte meg litt ned på huk, og det var litt hard, og det kjentes ut som jeg tok på en "nese".. Aner ikke hva dette betyr?? Har prøvd å kjenne etter den før, men da har jeg ikke greid det ! ?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå