Gå til innhold

Er snekkerbukser til gravide helt "ut" nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker da jeg gikk gravid med Emma, så hadde alle sånne snekkerbukser, men jeg var nok for brei over baken til å få på meg sånne bukser, hehe :P

Nå er jeg 50 kg mindre, og har sååå lyst på snekkerbukser når magen har begynt å vokse... Men syns aldri jeg ser gravide i det lenger.. Har de gått helt av moten, eller finnes det fremdeles gravide som går i snekkerbukser? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mening; ja!

Nå finnes det jo så mye fint vi gravide kan gå med jo! Hvorfor tre på seg en snekkerbukse da?

Men, her er nok meningene delt!

Og har du lyst har du lov:)

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og har kjempelyst på snekkerbukse!

Synes det ser så komfertabelt ut.

Har nesten ikke noe mage nå, så jeg må få kjøpt meg en når magen blir større

Drømte faktisk at jeg kjøpte snekkerbukse i natt... hehe=)

Skrevet

jeg for min del bryr meg ikke om hva som er moderne- bare det er komfortabelt : D vil ikke rusle rundt i joggebukser hele tiden, så da må man finne gode bukser som ikke strammer!!! Sellerbuksen er jo perfekt da!! Har ikke begynt å se etter mamma klær enda, men vet at H & M pleier å ha mye flott til en ikke så dyr penge!!

Skrevet

jeg har også kjempelyst på snekkerbukse når jeg får mage!! og mannen min vil også at jeg skal bruke det.. han syns det er sååå fint! :)

men jeg aner ikke hvor man får kjøpt det i dag! har ikke sett noen noe sted! hvis noen vet om noe så si ifra da ;)

Skrevet

Jeg klarte ikke å finne snekkerbukse noen steder da jeg var gravid sist, så jeg måtte faktisk inn på finn.no for å finne..

Så har heldigvis ei snekkerbukse til litt senere i svangerskapet! De er jo utrolig gode å ha på seg! :)

Skrevet

jeg har snekkerbukse etter siste svangerskap og kommer til å bruke den igjen:)

Skrevet

jeg har også snekkerbukse etter de forje svangerskapene og når magen blir litt større kommer den til å bli flittig brukt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...