Gå til innhold

Skal til legen i morgen pga kynnere, bekymra!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte legen og skal inn til sjekk i morgen pga kynnerne mine.

Er 17+4 (annengangsgravid) og tirsdag forrige uke tok kynnerne litt av med en times sammenhengende kynnere og så generelt av og på resten av kvelden + onsdagen. Bedra seg etter det, men har hver dag nå. Hadde en 5 stykk på en halvtime i går kveld også.

Blei litt bekymra da legen begynte å snakke om en bakterie som kan føre til tidlige kynnere? Noen som vet noe?

Skal ha med urinprøve også da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke kynnerne bedre om du går litt? Jeg hadde veldig vonde kynnere omkring uke 16 sist svangerskap, men de ga seg når jeg tusla rundt.

Skrevet

Ikke de som jeg hadde sammenhengende i en time hvertfall.

Jeg vet at i teorien skal de bort om man endrer aktivitet, men syns ikke alltid det fungerer så bra.

Ja, kan jo hende det bare er at jeg kjenner de så mye bedre nå enn forrige svangerskap også. :) At det ikke er noe annet enn det.

Skrevet

Jeg hadde kynnere under hele svangerskapet mitt. Kynnerne var grunnen til at jeg fant ut at jeg var gravid da jeg var 16uker på vei.

De ga seg ikke om jeg gikk eller bevegde meg. Jeg følte at jeg bare måtte "holde pusten" fordi de var så sinnsykt vonde.

Som oftest er det ikke noen grunn til uro, men greit å få sjekket det og ha de under kontroll! :)

Lykke til! :)

Skrevet

Ja, puste meg gjennom de må jeg også. Håpe det bare er sånne tullekynnere da:) he he.

Skrevet

Lykke til!

Får håpe det blir bedre.

Skrevet

Takk. :) Håper det jeg også. De kommer ikke hele tida da. Men en del av de er såpass ubehagelige at det er litt ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...