Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hatt vondt nederst i magen i flere dager nå. Smertene er på den ene siden og kan sammelignes litt med hold-smerter. Er i uke 21 nå, og lurer på om det er normalt å ha slike smerter, eller om det er grunn til bekymring? Er det noen andre som er plaget med slike smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sånn at magen strammer seg? Kan det være kynnere?

Skrevet

Nei, kjennes ikke ut som det. Men smerene blir verre ved bevegelse og kan nesten være borte når jeg er rolig...

Skrevet

Ikke sånne ligamentsmerter pga at livmoren strekker seg heller? de kjennes vel ofte ut som stikk syns jeg.

Skrevet

Jeg har akkurat det samme, kjennes HELT ut som hold/sting, bare at det ikke er under ribbena, men nede på den ene siden, strammer seg og de er værre når jeg går mye, når jeg går hjem fra jobb f eks, hvis jeg går fort osv.... da prøver jeg å gå kjempesakte en liten stund, nesten stopper off o bøyer litt på meg, så blir det bedre etterhvert, men ikke helt borte, aner ikke hva det er!?

Skrevet

Nå har jeg ringt legen. Kunne heldigvis komme dit kl. 15 i dag, så da får jeg nok svar på hva det kan være! :)

Skrevet

Jeghar også slik og jeg fikk beskjed om at dette var kynnere og voksesmerter.

Skrevet

Nå har jeg vært hos legen. Han sa at det jeg kjente var livmorbåndene som strekte seg. Dette var helt normalt, men om det skulle bli enda verre skulle jeg kontakte han igjen, så skulle han henvise meg til ny ultralyd. Godt å vite at det ikke er noe å bekymre seg for iallefall! :)

Skrevet

Da var det jo ligamentsmerter da:) så bra, for det er ikke noe å bekymre seg for hvertfall:)

Skrevet

Bra det bare var noe ufarlig, men sa legen noe om hva du skulle gjøre når det oppsto? Jeg bruker bare å slakke ned på farten hvis jeg går å slikt....håper det er det riktige.... men jeg vil også ha en ny ultralyd!!HAHAH

Skrevet

Det er ikke noe å gjøre meg ligamentsmerter briane. De kommer fordi livmoren vokser og strekker seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...