Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente i går stikninger på venstre side nederst i magen, ved eggstokkene, og tenkte da at nå har jeg sikkert eggløsning. Jeg tok en eggløsningstest som var positiv, men på bruksanvisningen står det at dersom man får positiv test, så betyr det at eggløsningen vil skje i løpet av 1-2 dager.. Synes det var litt rart, siden jeg kjente de eggløsnings-stikkene i magen i går..

Noen som har peiling på dette?

Har jeg ikke eggløsning nå som jeg kjenner det i eggstokkene? Eller er det bare et tegn på at eggløsningen vil skje om 1-2 dager?

Håper noen har tid til å svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du skal bruke el-tester, så lønner det seg å begynne et par dager før du tror du har el. For når du først da tester positiv, vil egget bli sluppet i løpet av 1-2 dager. Men siden du testet når du kjente det, kunne det godt være at du hadde fått positiv test dagen før..?

Og så har jeg lest et sted, at eggløsningen skjer ikke nødvendigvis akkurat når man har vondt, kan både skje før og etter..

Håper dette hjalp litt:)

Skrevet

Takk for svar! Det hjalp faktisk veldig :)

Har skjønt nå at jeg har eggløsning litt seinere enn det jeg trodde.. Dreiv med eggløsningstester forrige uke, for det var da jeg trodde jeg skulle ha eggløsning, men det viser seg nå at jeg har eggløsning ca 18 dager uti syklusen. Får håpe vi traff denne gangen :) Traff på første forsøk sist :o)

Takk for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...